En mysig valborg i vänners lag

God förmiddag.
Hoppas att alla har haft en bra valborg och första maj.
Än är vår ledighet inte över =)
Tänkte dela med mig med lite bilder från Valborg.
Vi hade jättetrevligt, god mat i goda vänners lag. Tack kära vänner för en mysig kväll
Får vända bilden på jobb sen =)
Linda, Ebba och Hugo
Även denna ska jag vända på.
Två bästa kompisar med sina söner, en liten Alma var också med.
Får ta och fixa till och vända rätt på vissa bilder sen när jag kommer till jobb på onsdag.
Nu ska vi göra oss i ordning, ha fruktstund och ner och handla.
Vällingen var slut i morse, ett misstag jag ALDRIG kommer göra om.
Hoppas ni som vi här i Malmö har vaknat till SOL.
Kram på er från mig och Lille Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0