Barnledigt

Morfar kom i eftermiddags och tog med den lille mannen hem
Jag och J är inte bra och behövde lite lugn och ro så vi kan tillfriskna ordentligt. Inte lätt att vara sjuka och ta hand om ett litet yr väder som absolut inte ville sitta still.
Jag är i allafall bättre idag så det är skönt.
Den lille mannen möter vi upp imorgon på babysim och efter det åker vi vidare till Helsingborg med mina föräldrar.
Ska träffa en av mina nära vänner och med våra 3 monster ska vi ta en tripp till Helsingör och ha en tjejdag. Cant wait.
Sen stannar vi kvar där till söndag.
Lördag kväll är det vår middagsgrej vi brukar göra tillsammans med min familj. J och jag står för huvudrätten, morbror och moster tar förrätt och föräldrarna tar efterrätt. Riktigt mysigt brukar det bli. Och vi brukar turas om att laga de olika rätterna.
Nu ska jag ängna mig åt mannen och katterna här hemma.
Hoppas att ni får en trevlig kväll och start på helgen

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Var ni i Helsingör?

2011-03-06 @ 11:59:55
Postat av: till lovisa

Japp det var vi =)

2011-03-06 @ 16:02:45
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0