Inte mkt uppdaterat

Som ni har märkt är det inte så mkt uppdatering här inne.
Har tröttnat på att blogga då det inte fungerar riktigt som det ska hemifrån utan jag måste göra det på jobb för att mellan rum ska dyka upp och foto ska kunna vändas suck =(


Förra helegen skulle J jobba en massa. Så H och jag tog tåget upp till mormor och morfar på fredagen.


En mkt glad tågresenär. Njöt i fulla drag


I Helsingborg hittade vi på en massa roligheter. Bla lekplats häng nere på hamnplan.



Lite Formul 1 hann vi också med.




Supermysigt hade vi det, som vanligt.

På lördag kväll kom även J upp till oss.

Söndagen var det morsdag och då fick jag den fina väskan i inlägget innan.
Fick även en massa kläder då vi åkte till Lager 157 i Höganäs.
Tack mina älsklingar för alla fina presenter jag fick =)


Idag är det jobb som gäller för mig.
Mannen spelar golftävling med släktingar och H är hemma med sin Mobror och Moster.
Ovanstående har dessutom nyligen kommit hem från en New York resa. Med sig hade de dessa superfina sakerna till H. Tack så jättemkt



Sen var marodörerna i farten härom natten. Suck



Ikväll väntar festligheter, då är det kusinträff i Höllviken (på mannens sida) som väntar.

Har en väldigt lugn och skön dag på jobb idag, härligt =)

Nu ska jag återgå till att prata med min arbetskamrat.

Hoppas ni får en bra dag

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God eftermiddag vännen.

När du skriver din länk adress så kommer man helt fel,bara så du vet om det.Här är allt bra med oss alla 4 :)

Vi har nyss kommit hem från en mysig promenad till Katrinetorp :) Riktigt skönt väder vi har i dag...var riktigt skönt att vara ute några timmar i parken där :)

Hoppas att allt är bra med dig denna eftermiddag fast du jobbar denna dag..

Konstigt att du inte kan blogga på hemmaplan..Så konstigt för vi har samma internet och här fungerar det jätte bra..

Ha så trevligt i kväll så hörs vi av.kram kram

2011-06-04 @ 14:24:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God middag snäckan.

Hoppas att allt är bra med er alla och ni får en skön söndag.

NU komme man rätt när du skrev rätt länk till mig med din adress.

Hoppas att ni hade det trevligt i går på släkt festen...Vi hade en trevlig examens fest med trevligt sällskap och god mat,,det var riktigt skönt att gå dit och gå hem,,så man hade lita ont i fogarna under nattens gång med alla promenad man hade gått under dagens gång.

Hur gick det för Hugo med sängen ´,,funkade det eller inte?

Vad för mysigt ska ni göra denna söndag?

HUr ser din dag ut tisdag? Lust att träffas på en fika ute i naturen?

Jag och William ska till bvc först på morgonen men efter det så är det all tid för fika och lek för de små..

Kan höras av i morgon..

kram kram kram

2011-06-05 @ 12:07:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God eftermiddag snäckan.Det var synd att du jobbar hela vecka nu när jag har tid att träffas..men det går fler tåg..Det var väl sista veckan nu innan semester eller?

Hoppas att du har haft lika fin och mysig helg som mig med min underbara familj..

Ska snart göra ett inlägg från helgen...Har så många kommentarer att svara på innan så får se om tiden finns kvar innan min sötnos vaknar..

Så varmt vi har det nu,,,nästan för varmt..Var smått rädd i går kvälls när åskan var i farten..Wille somnade in sin pappas famn under det värsta åskan...

Ha en skön arbets dag.kram kram kram

2011-06-07 @ 13:05:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Skönt med årets första dopp..kOmmer vänta ett tag tills det är lita varmare..inte det bästa att bada när det är för kalt när man väntar bebis...

Så det blir en sån baby stol till er son med..vilken färg ska ni ha då?

Hoppas att ni blir lika nöjda som vi är med den..krma kram

2011-06-07 @ 13:08:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon vännen.'Inget skoj att jobba när det är som varmast men som sakt du har snart semester...HUr länge ska du vara hemma då?

Hoppas att du får en bra onsdag på jobbet och en mysig kväll med familjen din.

Hoppas att ni får tummarna loss snart så ni köper barnstolen..vet att den svara stolen kan vara några veckors leverans tid innan man får de...Så kolla upp det i god tid..för det är inte säkert att de alltid har allt i lager..

kram kram

2011-06-08 @ 08:25:19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God eftermiddag gumman.

Nu skriver du fel länk adress igen så man kommer helt fel.

Hoppas att du har det bra på jobbet.

Du kan handla hjälm här nere på cyckel butikenh här på Lindeborg säkert till bra priser.

Okej..så han ska handla den..Hoppas att de har den kvar när ni väl ska köpa den.De tar fort slut och det är oftast beställnings varor..

Skönt att bara jobba några veckor till sen ha en måand semester..skönt skönt..När är det ni reser till Spanien? Vågar ni resa ner där,,? för man vågar inte äta något som är där i från..

Jag har haft en mysig för middag med en söt vän i Lund..lita shopping och god fika...kram kram kram

2011-06-08 @ 14:58:40
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon vännen.

Vilket trist väder vi har vaknat till denna torsdag..Får hoppas att det blir bättre under dagens gång sen när man ska ut en runda.

Är så trött denna morgon så det är helt sjukt..får hoppas att man piggnar till snart för det är jobbigt att vara så här trött..

Nästan alltid köper jag Svenska odlat för då vet man att det är bra varor inom grönsaker..men håller mig från Spanska för de avråder att man inte ska köpa det...

Vad för skoj ska ni göra denna dag mer än jobba?

Ska ni göra något skoj till helgen? kram kram

2011-06-09 @ 08:34:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God middag...Här slappar vi bara denna dag och kommer fortsätta så hela dagen lång..Möjligt att det blir lita bakning senare idag..

Helgen ska vi åka och se om vi kan hitta ett par fina sandaler till prinsen sen ska vi bara mysa och ta några picknickar och bara ta helgen som den kommer..Om vädret är bra blir det nog folkespark för titta på djur :)

Hoppas att du får en bra dag på jobbet.krma kram

2011-06-09 @ 11:42:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God middag vännen.Hoppas att du får en smaklig lunch..

Här blir det nog bara en hemma dag för det regnar så himla mycket..kan vi undvika det så gör man gärna det.

Ja vi kan alltid hoppas att vi hittar ett par fina sandaler till min prins,,ska vara en bra sko med bra stöd med..Är smått inne på en foppa toffel med men lita osäker för de är inte jätte bra för barn i så små åldrar som våra...ja vi får se..Ja det ska bli mysigt att åka till Folket park om vädret tillåter det...gäller att passa på att njuta av sommaren med massa mys med sin lilla familj..kram kram

2011-06-09 @ 12:24:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Isabel



Jag har ungefär 700 läsare varje dag skulle du vilja bli länkad i från min blogg i ett inlägg & få lite läsare som kanske stannar kvar och också läser din blogg?! Allt du behöver göra är

2011-06-09 @ 12:47:32
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God eftermiddag min fina vän.

När slutar du om dagarna? Skulle varit skoj med en eftermiddags promenad i området så de små kan springa av sig lita på en lekpark om du har tid för det i veckan som kommer?

Ha en skön fortsättning på denna dag.kram kram

2011-06-09 @ 16:02:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

vilket härligt hår han har :D

2011-06-10 @ 10:09:11
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Majsan

Var på intervju för ett jobb som sales koordinator i Köpenhamn i tisdags, men gick aldrig vidare. Så jag är tillbaka på ruta ett igen. Jag vet inte än, vet inte när jag är klar med mat osv. Blir sen middag i casa de Majsan idag :p

2011-06-10 @ 14:09:08
URL: http://majsans.se
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God eftermiddag..Om du är ledig på onsdag så kan vi träffas framåt eftermiddagen för morgonen ska jag i väg och träffa en ny blogg vän...

Men vi kan höras av i dagarna så bestämmer vi mera då.

Så skönt väder vi har denna fredag :) skönt med helg och snart är min man hemma med oss..han skulle nog sluta tidigare i dag..

Ha en skön start på helgen.kram kram

2011-06-10 @ 14:55:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Majsan

Ja, men det är inte så mycket att göra nått åt egentligen. Ja, har fått i uppgift att göra våfflor, så det lär väl ta sin lilla tid haha. Jag hör av mig :)

2011-06-10 @ 16:45:32
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: En blogg om Kevin

Åh vilken liten sötnos!

2011-06-17 @ 19:17:36
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0