Back on track och nya skor

God morgon

Friska och back on track. Idag är det näst sista dagen på jobb innan jag tar semester i 4 veckor.
Det är välbehövligt kan jag säga. Behöver ladda batterierna.


Då jag insåg att jag inte skulle kunna använda mina easytone gympaskor i spanien pg av värmen, beställde jag hem ett par easytone flip flop istället. 30% rabatt. Inte helt fel det där.




Så är ser de ut. Har bestämt mig för att jag och H varje morgon och varje kväll ska gå ut på promenad. Minst 30 min. Får se hur det blir med det. Har även en massa andra saker jag har bestämt mig för att göra.

  • Simma ng längder i poolen varje dag.
  • När vi är på standen, ska jag simma + promenera med mamma längs strandkanten.
  • Inte en massa onyttigheter hrmm, bara på lördagar i så fall.

Får se hur det blir med detta, ska försöka iallfall. Viktväktar recepten ska med.

Imorgon efter jobb bär det av hem till mormor och morfar för att stanna där till måndag.
Måndag kväll är det nämligen avslutning på Hs förskola och då vill ju vi så klart vara där.
Hoppas även på fint väder så att jag kanske kan inviga nya bikinin. Får ta och lägga upp bilder på den sen. Pool måste även införskaffas till den lille mannen. Tur att jag har ng Br bonus att handla för.

Missade ju tyvärr starten av POP rean igår, då jag var dålig. Som tur är har jag världen bästa mamma som kunde åka dit och handla åt mig.


Nu ska jag återgå till jobb, inte för det händer så mkt.

Hoppas att ni får en skön fredag och en bra helg

Kramar från mig


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon vännen..Skönt att du mår bra igen och jobbar sista dagen inför lång semestern..Härligt med semester,,får hoppas att vädret kommer vara bra under er semester..Kommer j ha samma veckor som dig då eller?

Sandalerna ser sköna ut,,skoj när man ha få det till bättre pris än fullpris..

Vad för skoj ska ni gör i Helsingborg i helgen? I morgon ska manen med jobbet på eftermiddag och kvällen så det blir massa mys med min prins..,mår han bättre så kanske han får lek kompis på besök :) Får se hur han är i kväll o på morgon dagen i morgon.

NU sover min prins så gott,,tidigare än vanlige på morgona,hoppas att han vaknar och inte har feber..När de tar sin 18 månaders spruta får man information av läkarna att oftast blir barnen sjuka en vecka efteråt för då har sprutan tagit bra på barnet..Så det är nog det som gör att han har små feber då och då...Får hoppas att det blir bättre snart för det är små jobbigt att se att han inte mår helt bra.

Ang midsommar så får vi ha midsommar mat...T gillar inte räkor eller oliver..är inte så jätte kär i det heller nu under graviditeten...

2011-06-17 @ 09:39:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon vännen..Skönt att du mår bra igen och jobbar sista dagen inför lång semestern..Härligt med semester,,får hoppas att vädret kommer vara bra under er semester..Kommer j ha samma veckor som dig då eller?

Sandalerna ser sköna ut,,skoj när man ha få det till bättre pris än fullpris..

Vad för skoj ska ni gör i Helsingborg i helgen? I morgon ska manen med jobbet på eftermiddag och kvällen så det blir massa mys med min prins..,mår han bättre så kanske han får lek kompis på besök :) Får se hur han är i kväll o på morgon dagen i morgon.

NU sover min prins så gott,,tidigare än vanlige på morgona,hoppas att han vaknar och inte har feber..När de tar sin 18 månaders spruta får man information av läkarna att oftast blir barnen sjuka en vecka efteråt för då har sprutan tagit bra på barnet..Så det är nog det som gör att han har små feber då och då...Får hoppas att det blir bättre snart för det är små jobbigt att se att han inte mår helt bra.

Ang midsommar så får vi ha midsommar mat...T gillar inte räkor eller oliver..är inte så jätte kär i det heller nu under graviditeten...Tycker ändå vi ska ha potatis o köttbullar och korvar och allt gott som hör midsommar till men klart det är ni som bjuder och bestämmer ville bara säga mitt..

Ha en bra dag på jobbet så hörs vi..kram kram

2011-06-17 @ 09:39:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Här blir det bara mysa med min söta prins..Möjligt att t kunde komma hem tidigare till oss för fredags mys på högnivå..

Ha nu en trevlig fredag o en trevlig resa upp till dina föräldrar..kram kram

2011-06-17 @ 13:30:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Ja vi får se när han kommer hem till oss..Trist väder ute men vi har det mysigt..Nyss ätit pannkakor och duktigt gott kaffe...Nu är det tv mys som gäller..kram kram

2011-06-17 @ 13:44:00
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Ser på klockan att du snart slutar för dagen skönt med fredags mys..kram kram

2011-06-17 @ 14:39:15
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0