LG Optimus 3D

Fick ett erbjudande från smartson att anmäla mig till att vara med som testperson åt Lg av deras nya 3d telefon.
Verkar verklingen vara en super telefon. Kolla in här :http://smartsontestpilot.se/lg-optimus3d/bli-testpilot/
Då min Älskade Satio har sett sina bästa dagar. Självförvålande eller ja mest H förvålande.
Har inte riktigt pengar för tillfället för en ny mobil heller, så detta hade ju verkligen varit perfekt att få testa.
http://www.youtube.com/watch?v=Fr7993rVZ80
Kolla in på youtube adressen ovan och se lite mer om denna häftiga telefon.
Nu håller vi alla tummar, tår och klor här hemma
Nu ska vi packa det sista sen bär det av till stugan för vår del. Ha en bra helg allesammans
Kramar från mig och lille H

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon vännen..Hoppas att ni får det trevligt i stugan över helgen.Alltid mysigt att komma från.Så er semester är slut nu när vår början nu på fredag..Inte bra tajmat i år...hihhi...

Jag kommer höra av mig under måndagens gång ang hur det kommer se ut för mig..Såg i går när jag var på Malmborgs att det finns många bra socker fria chokald o godisar att äta i stället o mindre frukt så det kommer gå jätte bra..om ja har bra värde så tänkte ja köpa det ändå för inte höja det i onödan.

Ha en skön lördag snäckan.kram kram

2011-07-16 @ 11:29:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Majsan

Hej!

Hoppas ni haft en trelig helt trots väder. Jag tänkte köra bodycombat imorn måndag kl 17.30 och core 18.30. Resten av veckan är lite svår att planera. Har tvättid onsdag kväll och sen jobbar jag till 20.30 på torsdag :/ Men nån promenad kan vi nog klämma in :)



Kram på dig!

2011-07-17 @ 14:04:28
URL: http://majsans.se
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God eftermiddag min vän..Synd att du är förkyld..får hoppas att du blir frisk snart från det så vi kan träffas..

Jag och t går på semester på fredag så skönt med 4 veckors ledighet tillsamans..Har så mycket skoj vi ska göra tillsammans...Småland till stugan,,djruparker,,,kanske ullared o massa mysiga utflykter..

Har inget socker så de tär skönt sköt..men ska ändå tänka på vad man äter o inte äter...Ha en skön måndag o krya på dig.kram

2011-07-18 @ 12:35:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God morgon snäckan..Nästa vecka är stort sätt redan uppbokat...Ska på tisdag träffa special läkaren ang snittet sen åker vi antagligen på onsdag upp till stugan i Småland och kommer vara där i några dagar.Hoppas att du blir frisk från snuvan in dagarna.Ska snart göra vid mig sen ska ja packa vagnen sen åka ner till mina föräldrar i deras hus och mysa..Ska bli så mysigt att komma ut i sommar värmen så min prins får springa av sig..Ha en skön sommar tisdag..Vad för skoj ska du göra denna dag? kram kram

2011-07-19 @ 09:26:27
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0