En massa paket

Hoppas att ni har vaknat till en underbar dag, precis som vi här i Malmö.
Dock är det jobb som  gäller för min del. Men en kort dag iallafall.
Lunchen intas på trapperna vid kanalen med min kära arbetskollega Nikki. Mys på hög nivå.



Sen hoppas jag få in en promenad med Maria i kväll. Hon har även min vinst från Engla. Tur att man har så underbar vänner som kan ta emot paket åt en när man själv är borta. Tack igen vännen.

Sen har DHL ringt, trodde mannen hade beställt golfgrejer igen. Men det visade sig vara till mig. Säkerligen babymonitorn jag ska testa till Phillips Avent. Den jag egentligen skulle testa blev testet inställt för men vi skulle få testa en likvärdig istället. Mkt spännande ska det bli.


Ska bjuda på lite bilder från semestern med. Som var underbar. Började med Spanien och avslutade med stugan i Hörvik. Vi har målat, röjt i trädgården, badat, shoppat, gjutit staket och underhållit 3 barn. Inte mkt till avslappning, men bra har vi haft det. (visste om sen innan att det skulle vara en jobbsemester)


Bjuder på en bild på föräldrarnas härliga blommande rodedendron


Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

låter som en underbar semester! min sambo har semester nu, men det bara regnar här =(



rododendrer är så fina!

2011-07-19 @ 13:24:47
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon gumman..Hur ser helgen ut för er då? Hoppas att du mår bättre och du får en bra dag på jobbet...Här är allt så bra som det bara kan vara med en..Ha en fin onsdag.kram kram

2011-07-20 @ 10:20:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Skönt att du börjar må bättre...Då får vi hoppas att du kan byta helgens jobb pass så ni kan gå på kalas..

Tänkte så falla träffas kanske till helgen men då får vi ta det längre fram..Nästa helg blir det inte för då är vi i Stugan men efter det,ja vi får höras av..I går lade vi ut vagnen på blocket och hoppas att vi blir av med den snart för vi vill gärna köpa den andra snart så vi kan ha den under semestern men vi får allt se..Mera kan vi inte göra..

Hoppas att du får en skön vila innan du ska åka och jobba..kram kram

2011-07-20 @ 11:49:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Vi hade det jätte mysigt i går hemma hos mina föräldrar i deras trädgård,,så lita färg har man fått på kroppen..

kram kram

2011-07-20 @ 11:51:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fin bild!

2011-07-20 @ 15:25:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0