En era går i graven.

God morgon

Tillbaka på jobb, lungt och skönt hittils och så loggar jag av redan vid 14.00, riktigt skönt på en fredag. Dock jobbar jag imorgon med.

Igår var jag äntligen iväg och såg den sista dela av Harry Potter. Känns vemodigt att det är slut. kommer sakna Potter måste jag säga. Det var 3d dessutom. Jättehäftigt. Kan verkligen rekommendera filmen. Grät även en lite skvätt, varför talar jag inte om då alla inte har läst böckerna.


Bild lånad från SFs hemsida

Hugo har haft en släng av svinkoppor men är äntligen frisk och är nu tillbaka på förskolan.

Han mamma mår dock inte lika bra, har lyckats få en inlammation i bröstmuskeln, fråga mig inte hur då jag har haft tränings uppehåll. Men bekvämt är det inte och jag fick kippa efter andan igår när doktorn klämmde på mig, så ont gjorde det.

Började träna igen med Maria i måndags sååå skönt.
3 pass körde vi på :

  • Combat
  • Core
  • Bodybalance

Kul var det så det kommer vi deffinitivt göra om. Kanske måndag, beronede på bröstmuskeln och hur det känns då. Doktorn har iallfall inte sagt ng om att jag inte får träna

Nu ska det återgås till jobbet

Ha en bra dag där ute och hoppas att ni får bättre väder än vi har här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0