Yay

Hade faktiskt gått ner 2 hg, inte mkt. Men det är ju bättre än inget alls iallfall.
Kaisa och jag har även bestämt oss för att börja träna Zumba varje vecka. Ser fram emot det =)
Och jag och finaste Mindy har planer på att börja simma

Fredagen spenderades hemma hos min fina vän och hennes söte prins. Tack för en mysig dag kära vän.
Ser fram emot nästa fredag hemma hos oss =)

Efter mkt om och men har jag äntligen bestämt mig för vilken matberedare som ska få flytta in.
En sådan här har det fått bli:

bild lånad från tretti.se hemsida
En liten del till ska beställas från deras hemsida ,sen är jag god to go.

Har även kommit på vad mannen ska få i 30 års present =)


Sitter på jobb, väldigt lungt, ringer bara lite då och då.

hoppas att ni har haft en bra helg







Kommentarer
Postat av: Lovisa

Wow, den ser high tech ut! :)

Vi får blanda goda drinkar i den nästa gång vi ses!

Kram

2011-01-16 @ 13:55:36
Postat av: louise

Till Lovisa:



Ja visst gör den =)

Japp, lite goda drinkar kan vi nog fixa =)

Kram

2011-01-16 @ 14:49:05
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0