Nytt i bokhyllan

Lite "nya böcker" har fått flytta in hos den lille mannen.
Den översta har han faktiskt redan, men cd som hör till har han pajat så ett helt nytt sätt fick inhandlas.


Bild lånad från cdon.com


Denna fick också följa med hem.


Bild lånad från Bonniers

Den lille har ju lärt sig att titta i böcker utan att dra sönder sidorna, så nu kan vi börja använda sådana här böcker.
Sätter man på musik dansar han. Så nu har han och jag kvällen fullspäckad när pappa lagar maten idag.

I eftermiddag är det dags för viktväktarna igen, håll tummarna för ytterligare nedgång =)

Tyvärr blir helgens Zumba pass inställt, då jag hade missat att jag skulle jobba =( men men så blir det.


Som tur är har jag andra saker att se fram emot, som att spendera fredag eftermiddag och lördag kväll med min bästa vän

Har andra saker som jag verkligen inte ser fram emot imorgon och det är det årliga tandläkarbesöket.
Morfar kommer iallfall och tar den lille mannen.


Kommentarer
Postat av: Majsan

Vart tränar du Zumba? :)

2011-01-20 @ 14:36:26
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: Majsan

Anmäl dig till H&M-eventet på onsdag och se om det finns platser kvar :) Är jag frisk då ska jag dit med min vän Helena. Såg att Sofie skulle dit också. Så kan vi ju ses allihopa där :) Man får ta med en vän, så se om du har nån mer som vill följa :)

2011-01-20 @ 14:37:58
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0