Vab

Precis när vi började klä på oss kräktes den lille mannen. Andra vab dagen denna veckan.
Jaja, det är så det är med dem små.
Jätteledsen blev han sedan när han insåg att pappa skulle gå och att han inte fick följa med.
Hade en underbar gårdag på Ikea med bästa vännen och hennes prins. Han går nu också underbart att se.
Och pojkarna leker såå fint nu för tiden, roligt.
Sprang även på N och G (hugos ärkefiende) från förskolan. Blev en massa bus med dem.
Sen var vi även en vända inom babyland och kollade på barnvagnar. Måste ha en resevagn till sommaren.
Bild kommer senare på gårdagens linas.
En linas kommer jag inte lägga upp. Det var kokt lax med abori ris och lime sås. Den kastades innan jag kom ihåg att ta bilder. Min laxbit var inte tillräckligt lagad så jag bodde på toan resten av kvällen. Fortfarande inte återställd och har ont i magen, inte kul alls.
Ska försöka ta och sanera här hemma. WW2 med alla leksaker och allt den lille tar ut. Om jag får lillfisen att sova vill säga, igår hade jag lagt honom och han hade precis kommit till ro när Harriet fick fnatt och for runder och väsnades och så klart vaknade han ju och ville alls inte sova mer.
Här bjuder fortfarande Malmö på snö, får se hur länge det håller.
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Oh nej... Alla dessa sjukdomar. Krya på er

2011-02-24 @ 08:47:11
URL: http://saratilling.se
Postat av: Majsan

Usch då stackars lillkillen :( Här är det fortfarande feber. Vi får nog skjuta på vår middag lite till :(

2011-02-24 @ 09:59:19
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0