Härlig dag i mammaland och Linas matkasse

Har haft en super mysig dag idag, trots regn.

Dock kunde den börjat bättre. drog sönder regnskyddet till vagnen så det var bara att ta en runda inom babyland och beställa nytt suck.

På väg för att möta upp Maria sprang jag på en kille som visade sig jobba på lokaltidningen här i malmö.
Han intervjudade mig om hur det var att bo här ute och tog även lite bilder. Så håll utskick i lokaltidningen så kansek ni ser mig =)

Maria, jag och våra små troll hade en mysig förmiddag på Ikea. Tack för en trevlig dag och en god lunch.
Ska bli super kul att ses på Fredag (japp jag har pratat med J som inte hade ng inplanerat)

Sen blev det en snabb runda inom ica vart vi sprang på min kära vän Mindy.

Sen hem och förbereda inför nästa mammaträff, det var Jenny och lilla A som kom på fika och massa bus. Tack för en trevlig eftermiddag =)

En fullspäckad dag i mammaland med andra ord, mysigt mysigt.

Gjorde sedan en väldigt bra deal med mannen, slapp han gå ner och handla lagar han mat idag + helgen + hela nästa vecka. Sweeet.

Idag bjöd mannen på det här:

Kyckling i gräddig spenatsås med soltorkad tomat och tagliatelle



4 av 5 möjliga.
Mums


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Ush. Jag har verkligen noll koll på hur mycket vi handlar för. Får nog bli ändring på det

2011-02-12 @ 07:48:37
URL: http://saratilling.se
Postat av: vispen

Du verkar ju ha haft en väldigt trevlig dag! Vad handlade intervjun om? Eftersom jag bor i Stockholm kan jag tyvärr inte läsa Malmös lokaltidning men ändå.

Vad åt du för lunch på Ikea? Bara lite roligt att veta, det var länge sen jag var där och det enda jag kommer ihåg att man kan äta där är köttbullar :)

Vilken snäll man du har som lagar så god mat till dig! Hoppas du får en fortsatt trevlig helg.

2011-02-12 @ 12:09:52
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0