Underbar kväll med bästa vännerna och en liten sjukling

God morgon

Här har man vaknat till solsken och relativt varmt väder. Håller tummarna att det håller i sig hela dagen.
Mannen är hemma med den lille då han blev riktigt förkyld i söndags, men man märker att han blir lite bättre för var dag som går, så hoppas hoppas att vi inte behöver ställa in lördagen. Har an massa skoj inplanerat. Vad kan man inte avslöja här då ng av de som kommer läsare min blogg.


Helgen har varit underbar men gått alldeldes för snabbt. l lördags hade vi en supermysig kväll med våra bästa vänner. God mat i underbar vänners lag. Tyvärr har det blivit lite längre mellan gångerna man har träffats. Antingen har vi eller de varit sjuka eller så har någon av oss varit uppbokade. Saknar att inte umgås så mkt med dem. Tidigare träffade jag min vän minst en gång i veckan. Killarna leker bara bättre och bättre tillsammans. Underbart att se.

Idag blev det buss till jobbet då jag ska träna efter jobbat. Indoor walking 45 min står på menyn. Hatar att träna själv men det ska bli ändring på det.
Blir nog några runder på stan men bsäta Kaisa på rasterna också. Så kommer ut lite.

Nu ska jag återgå till jobb.

Avslutar med en bild på världens sötaste prinsar


Som även nu är förskolekompisar, avdelningarna mitt emot


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God middag snäckan..

Även i dag har det gått bra på förskolan...Vi gick runt och tittade på alla avdelningarna..Hihihi-...de sötrre avdelningarna är inte lika mysiga men en av dem hade ett vatten rum som de tar fram pool och massa vatten,,hihih,,låter farligt,,hihihi...får se om min prins kommer göra det en dag...

Han trivs så bra tillsammans med de barnen som är tillbaka från semesterna...De är så söta alla tillsammans & inte blyga för fem öre så det är skönt att se...PÅ denna avdelning är det väldigt många barn från olika läder är det samma på din prins avdelning..De brukar ha de tillsammans då och då så det är bra så de får träffa alla de andra barnen på de andra avdelningarna..Tror detta kommer gå super bra för min prins om dagarna han är där...

Fick ett sms av t att alla delarna har kommit till vagnen så det är skönt så nu kan man släppa det och lugna ner nerverna lita,,hihi...jag är som jag är..hihhi....

Tror du är samma som mig där när det gäller visa saker..

Hoppas att din prins mår bättre i dag och kommer i väg till förskolan i dagarna och kan ha sitt kals på lördag..Nu har vi köpt presenter till han och ska fira han på lördag så han har inte så mycket val..hihihi...Håller tummarna för det bästa.

När vi kom hem så var det middag för min prins som jag förberedde sedan i går med resterna så det var bara att värma,han åt jätte bra sen somnade han direkt i sängen,,helt utslagen..hihih...

Hoppas att du får en bra dag på jobbet och en skön promenad...Har du gått mycket på festivalen? KOmmer gå en vända på fredag efter dagiset vid 13 tiden bara för hämta ut dagis påsen som man hoppas man kommer få med sig hem-Jätte söt bild på våra små prinsar..

Kram kram kram

2011-08-23 @ 11:58:42
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0