Röra på fläsket.

Som överskriften säger, har jag varit väldigt seg i starten med mitt tränande och har inte kommit igång ordentligt. Motviationen har varit rätt dålig, har verkligen inte pallat, men så är det ibland. Säger gång på gång att jag måste komma igån och börjar men sen fallerar allt. Giving it another try.

För ändamålet och lite mer motverign och push så har jag investerat i lite nya träningskläder. Träningsbhn är över 10 år, linnet sitter inte bra och byxorna är av fel material så jag kan inte böja mig ordentligt, de tar emot.
Det här fick följa med från Stadium (var jag också snott bilderna) bara ett par skor som fattas, de jag har är alldeldes för hård och obekväma så nya är ett måste. Får se hur lönen blir nästa månad.

 

Svett banden ingick med väskan. Dock var mina rosa som väskan. Visst behvöer egentligen inte  en väska, men jag kunde inte låta bli.

Ska börja cykla till jobb, promenera på rasten och gå upp för trappor, inte ta hiss.
Ska se om jag kan få mannen att ta promenader på kvällarna eller i annat fall köra en timmes wii träning. Håll tummarna nu .
Idag har jag iallafall:

  • Gått en promenad på 20 min.
  • Ska cykla hem sen


Här har vi iallfall strålande väder idag underbart. Inte helt fel att cykla hem då. Har regnkläder + stövlar om det skulle regna också. Finns inget dåligt väder =)


Nu ska jag fortsätta jobba här. har ett riktigt kort pass idag och loggar av redan klockan 14, härligt =)

Ha en bra dag där ute




Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen :)

God middag snäckan.Nyss kom vi hem från en runda från Ikea...Blev lita inköp och lita saker som vi kan tänka oss att köa längre fram.

I går shoppade jag lita tjej kläder så skoj..men det behövs inte så mycket för jag tittade igenon bebis kläderna o det finns väldigt mycket som båda kan ha..så det är skönt..

Hoppas att du får en fin start på helgen.Vad för skoj ska ni göra denna helg? Vad det känns som höst denna fredag får hoppas att det ändras i dagarna för man blir så deppig...Kram kram

2011-08-19 @ 12:41:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen :)

Inget skoj att jobba en fredag..men ett måste då och då..Jobbar du hela dagen eller är det kvällen..Om du har möjlighet så logga in på msn så prata vi där mellan..

Ja det är skoj skoj att shoppa kläder till mina små sötnoar som är allt för mig..Får snart väcka mina killar för de kan inte sova bort hela dagen...Hoppas hoppas att vagnen kommer idag,,de trodde den var på väg till proffsen så nu får vi hoppas på det bästa..finns inget värre än vänta och vänta på något man vill ha snabbat...Kan höras av enare eller i morgon om träffas i morgon...Skoj att du gillar mina bilder på mig och min prins...kram kram kram

2011-08-19 @ 14:35:53
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen :)

De har leverans fram till 17 ang vagnen så vi får nu hoppas att den kommer i dag som de hade lovat eller hoppats på...

kram kram

2011-08-19 @ 14:37:43
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0