Lite bilder på den lille mannens presenter

God förmiddag
Vaknat till helt ok väder idag. Ska se om vi kommer ut på en promenad senare. Lite friskluft behövs.
Har nog världens bästa vän tror jag. Idag är första dagen man kan hämta ut sin dagis påse på Åhlens. Och då jag inte har ng möjlighet att hämta ut min och min bästa vän ska ner erbjöd hon sig att försöka hämta ut min till mig.
Vilken underbar vän man har =)
Tänkte bjuda på lite bilder från den lille mannens födelsedag. Enjoy
Detta fick han av mig och J
Farmor Ulla
Morbror och moster
Mormor och Morfar
Nedanstående fick han av Farmor och Farfar. Faster och Farbror och gammel mormor.
En mycket Lyckad dag med andra ord.
Nu ser vi fram emot lördag och kalas för han vänner.
Får dock se hur det blir med det då hela bunten ungar är förkylda. Vad är odsen liksom.
Nu får ni hålla fingrarna där ute.
Idag kör vi ett expriment här hemma. Sidan på sängen åkte på igen ,han sprang ut hela tiden. Men det visar sig att han vill ha tänt i rummet,  kan han vara mörkrädd rent utav???
Jag exprimenterar idag. Han vilar i extra sängen på sitt rum som jag har bäddat upp. Han har somnat nu iallfall. Får se hur det blir i kväll. Kan det vara så att vår lilla kille är så stor att han istället ska ha en riktig säng nu.
Kramar från mig och den lille

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag snäckan..Klart jag är världes bästa vän för det är du med...Du jag hämtade ut din dagis påse med och det var inte mycket att hurra för..men gratis är alltid skoj..Passade även på att shoppa lita kläder till båda barnen,,så svårt att låta bli..hihih...Klart vi kommer i morgon om min prins inte har feber men det ska han inte ha...Kram kram

2011-08-26 @ 12:58:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Så många fina packet han har fått av nära och kära..I morgon får han ännu mera..ska bli så skoj att se om han kommer gilla det vi har köpt.kram kram

2011-08-26 @ 12:59:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Majsan

Men om alla är snoriga så finns det ju ingen risk att nån blir smittad :p Hoppas ni får trevligt imorn! Kram på dig :)

2011-08-26 @ 13:43:15
URL: http://majsans.se
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Så go du är gumman som ska titta på saker till min sessa.Du har lita tips här då för jag har inte shoppat det än...:) kram kram

2011-08-26 @ 13:59:45
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag snäckan...

Blir glad för vad jag än får till min prinsessa..Ja det är en gåva att ha en av varje.Vad jag längtar tills hon är hos oss så man slipper vara gravid o ha små ont..Börjar bli så tungt o jobbigt...

Vill komma i vanliga kläder igen,speciellt höst kläderna för de är så söta..De kläderna på min sida är underbart söta...Inget är inköpt än och du får mer än gärna köpa något av det så fall i st 62 så man kan ha det längre fram...

Kommer ha så svårt att hålla fingrarna loss att inte köpa på mig massa kläder till henne...Ha en mysig stund ute i blåsten..kam kram

2011-08-26 @ 15:41:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God kväll vännen.

Ja de var små söta apor på muggarna & Wille gillade de jätte mycket :)

Ha en mysig kväll så ses vi i morgom 1200 om prinsen min inte har feber men det ska han inte ha.

kram kram kram

2011-08-26 @ 21:13:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fina grejer han fått!

2011-08-27 @ 17:02:03
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0