Lite BF

God morgon

Hoppas att ni har vaknat till en lika underbar dag som vi i Malmö har.

Håller dock på att smälta bort i lägenheten. Hatar att bo här på sommaren, blir så fruktansvärt varmt och öppna kan man inte heller för katternas skull. Fläkten går på högvarv. Hoppas på att man snart kan flytta till ng svalare.
Idag är det kvällsjobb som gäller för mig. Efter lunch och vila är det ut en runda som gäller. Kan bara inte vara inne här. Sonen somnade precis. Imorgon är man ledig och på kvällen väntar fika med en vän.

Då jag ska på fika och mannen ska iväg och träna golf , han ska spela för välgörenhet på fredag. Kommer momor och morfar hit och hämtar sonen. Då de även ska passa honom på lördag då jag jobbar och mannen ska iväg över dagen- natten med lumparkompisarna. Tyckte de det var bättre om han var hos dom torsdag till lördag.
Han älskar att vara hos mormor och morfar för där är de ute från tidig morgon till sena kväll. GUUUUD vad jag börjar sakna en trädgård nu..

Nu ska även jag passa på att vila så jag orkar med att jobba sent.
Men i morse fick man sovmorgon till 8 underbart.
Hoppas ni med får en riktigt underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0