hmmm

God morgon
Veta tusan vad vi har vaknat till för väder här idag, lite oidentifierat. Var är min sol och mina 16 grader som vi hade igår.
Inte mkt av det jag ville få gjort blev av, 2 grejer, men bättre än inget alls.
Sen tog vår familj en promenad i området, såå skönt. Lite stopp på lekplatsen så att lille H fick leka av sig lite blev det också.
Idag väntar :
  • Babysim med morfar
  • Röja
  • Städa
  • Tvätta
Och så lek så klart.
Nu ska lilleman borsta tänderna här och jag ska äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Mamma till William

Skönt med en promenad i området hela familjen :) Perfekt söndag...Kan vi inte ta en fika hemma hos er på onsdag för det var ett tag sedan vi var hemma hos er...

Fick tid till vårdcentralen med William i eftermiddag för efterkontrollen på hans öron,,skönt när man får tid samma dag..kram kram

2011-04-11 @ 10:17:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Då ses vi på onsdag hemma hos er för en mysig ficka..Ska vi säga vid 14 tiden så hinner min prins äta middag innan massa bus och lek..kram kram

2011-04-11 @ 10:36:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Jag tar med mig den tröja på onsdag som du glömde hos oss i lördags.

Nu är det drömmarnas trädgård sen middag ..kram

2011-04-11 @ 12:35:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

God eftermiddag..

Här ville W inte sova så länge denna måndag...Jag gick in till han strax innan 1100 och sa tyst till han att jag älskar han och då vaknade han och skulle inte somna om....så det blev massa lek o bus och mys här hemma.

Skönt att du fick lita egen tid nu när din prins sov så länge..I dag har w varit duktig och ätit kötbullar o makaroner,,ketchup det är grejer det som gör att han äter mera av maten :) Nu slapapr vi bara och w tittar på barnprogram ska snart göra vid oss för sen gå en runda o leka lita på lekplatsen innan vi ska till läkaren.

Om vi inte skulle göra något i helgen så hade vi nog följt med upp till stugan för det är alltid mysigt att komma hemmifrån men det får vi ta en annan helg..Ha det så trevlig på simningen.Ses på onsdag.kram kram

2011-04-11 @ 13:58:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Ja man blev jätte glad när man såg att man var med på deras första sida inom familj kattlogin :) kram kram

2011-04-11 @ 13:59:31
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0