Beach 2011

God morgon
Det var en riktigt kall morgon man vaknade till idag brrr.
Igår var jag hemma sent så idag är jag väldigt trött. Maria och jag började träna igår, jätteskönt var det.
Först 30 min core. Sen en timme att slå ihjäl innan body pumpen och då blev det cross training och träning av magmuskler för mig. Sen en timmes bodypump då.
idag är det Power walk för oss som gäller.
Härligt med fredag, idag tänkte jag vara nyttig och det blir en fruk tallrik till fredagsmys. Mango, banan, jordgubb eller vad nu affären där nere bjuder på =)
Måste ner i vikt annars så är det helt nya sommarkläder som behöver inhandlas för byxorna får jag inte på mig.
Imorgon är det först dags för en tur till polishuset och ordna pass till den lille mannen. Sen en runda på stan för att fixa med lite saker.
Imorgon kväll är det äntligen dags för min bästa vän och hennes mans 30 års fest, ska bli såååå kul.
Ser verkligen fram emot det gumman =)
Söndag är det jobb som vanligt. Och då kommer även viktväktar kassen vi testar, har hittils varit goda och inte allt för svår gjorda rätter, idag blir det nog fläskfile med gorgonzola och banan, intressant kombo, har aldrig testat det innan.
Hoppas ni alla får en bra fredag och en mysig helg

Kommentarer
Postat av: Mamma till William

Godmorgon vännen..

Träningsvärk i dag eller..Lär ju ha det om du har tränat så mycket som du gjorde i går..Men det är jätte bra gumman..kämpa på så kommer du gå ner allt som du vill till sommaren så du inte behöver köpa på dig allt för många nya sommar kläder.Men klarar du målet så klart ska du köpa lita nytt till dig :)

Hoppas att du får en skön fredag..Trist väder vi har denna dag men bara gilla det..hihih..Har fått foglossning denna gång med och denna gång är detvärrre än med w så det är bara att bita i det sura äpplet för det är inte så mycket man kan göra..

Ses i morgon kväll.krma krma krma

2011-04-08 @ 08:55:32
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0