Stackars liten gubbe

Passar på att uppdatera lite när den lille sover.
39,1 grader feber hade han i morse stackarn, så här blir det VAB och stanna hemma och ro om den lille.
Märks verkligen att han mår dåligt då han inte går runder alls. Sitter i sängen som tjänstgör som soffa ( vilken är föresenad, den kommer i slutet av denna veckan istället) Han kom och hämtade mig vid datorn (måste ju anmäla sig till försäkringskassan att jag VAB:ar) med kudden och la huvudet i mitt knä.
Sen har vi myst i sängen/soffan tills han blev trött.
Får se vad man hinner här hemma medans han sover. Har ju en liten lista jag behöver beta av:'
Tvätta
Diska
Röja
Förresten hittade jag tyget till vänster nere på Åhlens i stan, så det kommer inhandlas vid nästa löning.
Tillsammans med elefantförvaringen från akademibokhandeln.
Är jun nästan klar med lille Hs rum nu, väntar på leverans från morfar.
Bilder kommer när allt är helt klart.
Nu ska jag se till att få ng gjort här hemma
hoppas att ni har trevligare väder än oss här i Malmö. Regn och rusk

Kommentarer
Postat av: Britta bloggar

Usch, hoppas han kryar på sig!

2010-09-20 @ 20:52:58
URL: http://britta-bloggar.blogspot.com
Postat av: ellenojag

Hej! den blåa korgen är köpt på Ekohallen ute vid jägersro, fanns massor av färger och storlekar, billigt och bra :)

2010-09-21 @ 19:26:03
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0