Så himla hes

I går kväll började jag hosta ännu mer och det har tyvärr påverkat rösten så efter det blev jag väldigt hes.
Var fortfarande väldigt hes i morse, så jag kör en hemma dag och vilar rösten. Inte så lätt att jobba när man har ett jobb som man bara svara i telefon. Ska se om rösten är bättre imorgon. I värsta fall får jag väl sitta och svara på jobbmail hela dagen.
Något som ett big no no när man är hes är att hosta och jag som har värsta hostan suck.
H är på dagis iallfall för han är ju frisk igen, lite hostig fortfarande och lite snuvig.
Men gulle dagis som sa till J att om jag behövde vila kunde H få stanna längre =)
Men jag hade tänkt hämta hem honom  efter lunch, han sover ju ändå typ 3 h då.
Soffan har fortfarande inte kommit, men troligtvis onsdag, håll tummarna. Är ng trötta på att trängas på en 90 säng nu.
Nu ska jag ta och käka lunch här och sedan bege mig för att hämta upp den lille mannen.

Kommentarer
Postat av: Britta bloggar

Usch, krya på dig!

2010-09-28 @ 22:47:32
URL: http://britta-bloggar.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Men hej Louise! Såg inte förrän nu att du kommenterat på min blogg haha ... Det är bra med mig och bra (äsl) med Sessan! :) Hur är det själv? Läste att du var hes. Har det blivit bättre? Kul att du tittade in på bloggen förresten :)

2010-09-29 @ 09:50:44
URL: http://sogilicious.devote.se
Postat av: Nina

ja va gjorde vi i helgen.. det va kalas å shopping. sen på sön. hmm. står still. jo vi va å boka köksritningen, tid för det å handla.. blir däremot mer dem kommande veckorna å göra..



usch ja hoppas hostan ger med sig. ja fick ju sådär å tillslut hade ja luftrörsinflammation. ja hoppas du slipper det!

2010-09-29 @ 11:22:55
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Majsan

Hey! Hoppas du har det bättre med din förkylning :) Du har ett pris att hämta i min blogg ;)

2010-10-04 @ 00:06:14
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0