Trevlig helg

Jobbat både lördag och söndag, kommer att jobba 6 dagar i sträck nu. Har ändrat lite till nästa gng så att jag inte jobbar både lördag söndag, vill ju ha en dag med mannen med, inte bara med den lille mannen mitt i veckan.

Igår blev det äntligen av, inga sjukdomar och Mindy och hennes familj kom över på middag och en massa snack.
Jättekul och mysigt att träffas igen gumman =)

Ikväll var det middag med svärföräldrarna, lika trevligt och gott som vanligt.
Ska försöka att komma ihåg och fixa med fotona som jag lovat min kära vän på Hs nya kläder.

Nu ska jag ta det lite lungt framför tvn med mannen.

Hoppas att även ni har haft en mysig helg.



Avlsutar med en blid på mina två favo pojkar som myser med en pålshög.

Kram på er där ute

Kommentarer
Postat av: britta Bloggar

Jobbigt att jobba hela helgen!

2010-10-18 @ 12:04:11
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: teddy

Godmorgon i stugan.

Tack så hemskt mycket för gratulationerna.

Så skönt att läsa att lille vännen mår mycket bättre och att ni kunde träffas med Mindys familj.

Här är verkligen höst nu och lille vovven är så förtjust i alla fina blad som han kan skutta mellan.



Vill därmed önska en bra tsart på nya veckan.

kram ifrån mig

2010-10-18 @ 12:22:15
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0