Lite nytt i bokhyllan och pysselhyllan

God morgon alla där ute.

I morse vaknade jag och mådde helt ok, så det är skönt.

Innan det blev hemgång till mannen och sonen igår blev det en liten shoppingrunda för mig på stan.
Mannen hade ett presentkort på Bokia som han inte pallade gå och lösa ut så han gav det till mig.
Var även inom Panduro hobby och köpte lite julpyssel



bild lånad från Panduro hobby

Denna julkalender tänkte jag ta och göra till hugo. Blir små presenter varje dag fram till julafton.
Har ni julkalender till era barn?

Från bokia fick dessa följa med:



En bok om Miffy till Hugo, trycker man på knappen höra längst ner spelar den en vaggvisa, om och om och om igen fick vi höra den igår, men Hugo gillade boken starkt =)

Hugos pappa fick denna boken:


Han är väldigt intresserad av krigshistoria

Jag valde denna:

Bilderna på böckerna är lånade från Bokia.se

Nu väntar en dag på jobb och efter det är det en runda inom Viktväktarna och se om jag har gått ner ng sen förra torsdagen.

Ikväll är det Hokeybokey för min och Mindys männ.

Imorgon är det som vanligt babysim som gäller men även Hattifnatt fest på förskolan. Även om Hugo är ledig imorgon så tänkte jag att vi skulle gå dit. Med varsin hatt, som man skulle ha med sig.

Hoppas att ni får en bra dag


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag skulle vilja köpa legokalender till mina barn. Får se hur det blir med den saken.

2010-11-16 @ 09:46:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0