Äntligen frisk

En glad frisk liten man lämnade jag på förskolan i morse.
det var tänder som spökade misstänker vi.

Imorgon väntar en förmiddag med min bästa vän Mindy. Det skulle egentligen vara en heldag men tyvärr var det så många som hade hoppat av den nya simtiden vi fått på lördagar att vi fick tillbaka vår tid på fredagar istället.
Himla tråkigt jag hade sett fram emot en hel dag med dig gumman, men det kommer fler tillfälle =)
Tanken är en runda på ikea och kolla på jul saker.

I helgen är jag dessutom ledig på söndagen, och ingen middag med svärföräldrarna heller så det blir en mysdag med min lilla familj underbart.



Min finast lilla älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0