Ullared

Igår var det dags för den alldra första Ullareds resan för Mig, Hugo och min mamma.

Kom iväg runt 09.00 då mormor först skulle till tandläkaren.
1h och 30 min senare var vi uppe och trotts att köstatusen på deras hemsida stog på 0 var det kö. så lite irriterade blev vi allt.
Som tur är var ju inte kön så lång så det tog ca 5 min för oss innan vi kom in.

Phu så mkt människor, svårt att ta sig fram, krokade med vagnar osv.
Det blev mest barnavdelningen vi var på, var så mkt folk att till slut orkade vi inte trängas och gav upp ca 3 h senare.

Sen blev det lite besök till affärerna utan för, nya vinterskor till den lille mannen och lite kakor på göreborgs kex utförsäljning, tittade även lite på MQ och Scorette outlet men hittade inget roligt där.

Sen blev det tåget hem för mig och den lille, var vi också sprang på Js kusin H och hade en trevlig pratstund med honom. Himla kul att springa på honom.
J hämtade oss på svågertorp så ca 18.15 var vi hemma. Helt slut både H och jag.
Han har var så duktig hela dagen och knappt ng gnäll alls.

Idag kommer resten av shoppningen med mormor och morfar då jag inte fick med mig allt på tåget.

 Mer bilder kommer gumman, jag lovar.



Här är vagnen med alla saker, så lite fick vi med oss hem iallafall.

Mormor vill inte åka dit igen, så vi får se om det blir en tur med Mindy kanske.

Nu sitter man på en väldigt lugn jobbdag hittils, vilket jag hoppas att det förblir då vi har haft väääldigt mkt att göra på jobb senaste tiden.

Ikväll väntar allelgona mys med kära Mindy och hennes familj.

Nu bär det av till viktväktarna och väga mig, wisch me luck.

Uppdatering, 0,5 kg ner yay. Nu är det bara 4,2 kg ner tills ett av mina delmål.
Målet hade jag tänkt uppnå till min födelsedag den 19/11


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag var också där för någon månad sen, sjukt mycket folk :O

2010-11-17 @ 14:41:09
URL: http://ericsons.blogg.se/
Postat av: Majsan

Åh va duktig du är :)



Sv: Ja det är alldeles för länge sen!! Har inget planerat i helgen. Nästa helg dock kommer en väninna från Danmark hit på besök. Annars händer inte så mycket. Vi ska försöka planera in ett kalas för K innan vi åker upp till sveg den 22/12. Hur ser det ut för dig? :)

2010-11-17 @ 19:08:53
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: Majsan

Härligt :)



Ja, men det kan vi göra :) Hämtar mini på dagis kl 15. Men kanske kan hämta henne tidigare. När passar det för dig?



Kram!

2010-11-17 @ 22:59:21
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0