Ullared bilder

Här kommer så de utlovade Ullared bilderna.

Lite Onyttigt:


Den lilla upp pakaren








Hugo saker








Mamma saker



Det här fick följa med från Göteborgs kex:





Hittade även ett par fina kavat vinterskor i skoaffären utanför.


Sitter och fixar med våra bilder och lägger dem på rätt plats, jobbigt jobbigt.
Snart blir det sängen då jag ska ha ng vänner över på pysseldag imorgon =)
Ska bli sååå hima kul.

Ikväll var mina föräldrar, brosan och hans sambo här och mannens familj med. Trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap.
Blev en lyckad kväll.
Ska iväg till cervera och handla bestick sen, denna gng hoppas jag på att inte tappa 600 kr i presentkort som jag gjorde förra året, illa illa

God natt på er

Kommentarer
Postat av: Nina

å så trevligt med ullared. vill oxå dit!

2010-11-23 @ 21:47:37
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

nej det är väl det negativa med ullared. fööör mkt folk!

2010-11-24 @ 22:59:50
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0