Det fixar sig alltid eller gör det det?

Hus planerna har fått läggas på is iallafall 7 månader framåt i tiden.
Visar sig att jag missförståt min chef och har bar 7 månader på mig att få en fast anställning sen får jag sparken.
Tack för det avtalet facket =(
Just nu känner jag mig så uppgiven att jag inte vet var jag ska bli av, försöker att inte deppa ihop totalt.
Då jag trivs väldigt bra på jobb vill jag ju gärna ha fast anställning där. Men vi får se hur det blir. Allt har ju alltid löst sig för mig på ett eller annat sätt, så det gäller att vara positiv, även om det kanske inte alltid är lätt.
Som tur är har jag ju min familj och mina vänner som kan få mig på andra tankar. Tack för att ni finns =)


Ng bra har hänt denna veckan iallfall, har ju gått med i viktväktarna igen, hade faktiskt gått ner nu när jag var på invägningen, härligt =)

I morgon är det förmoligen svärisarnas stuga som gäller, men vi får se hur det blir med det hela.
Hade varit rätt skönt att komma bort och tänka på ng annat ett tag.

Bytte bort mitt kvällspass igår till ett dags pass idag så vi kan följa med.

Nu ska jag återgå till jobbet, inte mkt att göra så det är skönt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä så tråkigt!!

Hoppas där finns tjänst så du kan få ett fast jobb.



Visst är de. Men de löser sig =)



Hoppas ni har toppen helg!

Kram

2010-05-08 @ 15:48:18
Postat av: mamma mina

God kväll gumman..Allt bra mer er 3 gårdar i från ) Här är det bara bra med oss..Har haft en mysig start på denna lördag med mina älsklingar på stan...Ska bara slappa resten av denna kväll..ska säkert börja med maten snart..Vad för skoj ska ni göra denna helg och vad har ni gjort?

Ska bli skoj att träffas på tisdag...var ett tag sedan vi träffades på fika..ska bli jätte skoj..Vet inte om leveransen kommer tis eller ons..men det visar sig..om inte så kanske vi kan gå bort till Ilva för det är lita som ja vill köpa..

Ha en fortsätt bra kväll.kram kram kram

2010-05-08 @ 17:58:52
URL: http://blondis81blogg.se
Postat av: Lovisa

Det löser sig!!!

Styrkekramar! ♥

2010-05-09 @ 09:08:39
Postat av: Nina

hkmm nu går det inte att kommentera inlägget under igen. som vanligt. tycker det ofta är så på bloggen? hajjar inte varför det blir så..



usch ja förstår att du vart orolig om han försökte käka upp snus! dem är så jädrans snabba å lyckas ju med det mesta oxå. hur nu det går till ?



idag vart det lugnt så d känns bra. så ja ska passa på å njuta den korta stunden till som båda killarna sover :D



hoppas att ni fick det trevligt nu! lät som om det kunde bli mysigt!



krams

2010-05-09 @ 12:51:39
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Till Lovisa

Tack gumman det behövde jag =)

KRamar

2010-05-09 @ 20:36:30
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Caroline

Super gott!

helgen har varit bra!



Hur har er varit? Hittat på nåt skoj?



Kram

2010-05-09 @ 21:13:26
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: mamma mina

God kväll gumman..Sån dag man har haft..inte min dag...Du får läsa om det orkar inte skriva om det..hihi..

Allt bra med er denna måndag kväll? Vad för skoj har ni gjort denna dag,,jobbat eller varit ledig..Ska bli skoj att träffas i morgon..men vi får höras av efter jag har varit hos bvc så allt är som vanligen igen..är han kass i magen så får vi hoppa det..vill inte smitta ner din prins..men vi hörs av.kram kram kram

2010-05-10 @ 16:41:29
URL: http://blondis81blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0