Städ dag

Sååå mkt jag fick gjort idag, har storstädat hela lägenheten med undantag för vårt rum för där e tvätt som tar upp hela rummet.  har även hunnit köra ng maskiner tvätt med.
Lite saker ska ut på balkongen med, men sen sen är det klart. Himmla skönt.
Skrutt spenaderade dagen med mormor och morfar. Först var de och badade och sedan var de hos morbro och moster och vattnade. Han hade varit så snäll och duktig =) stolt mamma =)

I morgon är det först en runda med ullis. Mobilia och fixa lite kläder till skrutt.
Sen spenderas resten av med Mindy och hennes son. Hoppas på fint väder för då blir det picknick =)
På kvällen jobbar jag. sen är man ledig resten av helgen, skönt.

Gårdagen var vi på grillkväll hos Ullis. Gott och supermysigt. Får vi göra om.
Sådana dagar längtar jag verkligen efter en egen trädgård.

hoppas att man får fast jobb snart så att vi kan börja leta hus =)

Nu ska jag återgå till mitt jobb. Inte för mkt att göra som tur är och snart går jag på middag. Nice, börjar bli riktigt hungrig nu.
 


Idag fyller dessutom denna denna "lilla" 10 månader.
Grattis min underbar älskling


Kommentarer
Postat av: mamma mindy

Godmorgon min kära vän. Så lite och söt han är på bilden..Ja tiden går riktigt snabbt..de bara växer och växer..Härligt på samma gång.Ska bli mysigt att träffas om en halvtimma med fika på Ikea..Ska köpa med mig ljus hem...kram kram

2010-06-18 @ 11:31:52
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: teddy

Tänk så fort tiden går. Och tur är nog också att de små har olika faser och att det mesta är övergående - till det bättre.

Härligt att ha städat färdigt hemma.

Hoppas verkligen att ni får njuta av en fin fin fredag tillsammans.

Jag själv har bullar i ugnen och väntar på besök av en liten 1 åring :) Mysigt!

kram på dig

2010-06-18 @ 12:06:25
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Hoppas att du har det bra på jobbet...Jag var passning till din prins i kväll en stund för j skulle lämna bilen och det gick jätte bra..Han blev jätte ledsen när j gick o var svår flörtat och William var jätte ledsen på samma gång för han skulle ha mat och t kom hem så det blev lita lättare för mig då...Det gick jätte bra och det var jätte mysig :) Klart man stället upp för sina kära vänner--NU får vi hoppas att vädret är bra på fredag så vi kan vara ute i bokskogen..Ha en bra avslutning på jobba kvällen.kram kram kram

2010-06-18 @ 21:18:37
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0