Härligt väder

Och vad gör jag?

Skrutten är iväg skickad för en dag med mormor och morfar och jag ska städa underbart. Bra taiming i detta underbara väder. jaja bara att sätta igng så man blir klar snabbt.

Igår fick jag röjt hela lägenheten och sorterat vårat mount everest av tvätt (suck)
Skrutt var så snäll igår så det var skönt att få så mkt gjort. Satte honom framför min garderob och öppnade dörren. sen har han hur roligt som helst med att dra ut och stoppa i saker igen.
Min lille älskling

Nä nu ska jag äta klart min brunch och ta tag i dagen. Det har lovats glass när skrutt kommer tillbaka med mormor och morfar så då måste jag bara vara klar.



Hoppas att ni har lika underbart varmt och soligt väder som vi i Malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0