fredags mys =)

Lite avkoppling får två =)
http:www.karlabykro.se/page.asp?idnr=51


Hit drar mannen och jag på fredag. Hugo ska bo hos morbror och moster till lördag förrmiddag.
Detta var vår bröllops present från, mamma, pappa och min bror och hans sambo.
Helt underbar present =)
längtar efter massage och att bara rå om varandra =)

Annars händer det inte så mkt. Har haft en uderbar första mors dag. Var på katrinetorps gård med mamma och pappa och åt deras morsdags buffe, mums vad gott det var.

Måndagen träffade jag ullis och tjejerna, kvar över 10 träffades vi. Klockan 5 var vi hemma =)
Härlig dag med massa snack och god lunch. Studenterna var inne en vända och förde ett jäkla liv, så vakterna kom och körde ut dom. Vi kunde inte ens föra ett samtal medan de var där,, så hög ljudnivå blev det.
Lite handlat både till mig och skrutt.

Igårkväll var det dags för första kursen av två i hjärt och lung räddning för barn. intressant och bra.
Dock var jag inte hemma förrän 22.10 så mkt mys med mannen han det inte bli. Men sen jobbar jag bara en dag denna veckan.

idag kom äntligen packetet från Nelly, stackars brevbäraren hade fullt sjå med att få in det, så jag öppnade dörren till slut.

bilder lånade från nellys hemsida.

Dock var jeans shorts istället, ska beställa dessa jeans också då jag blev så nöjde med shortsen. ingen frakt och bara 129 kr.
 
Idag tog vi en hemma dag pg av att regnet, mysigt det med =)

imorgon blir det nog en vända till ikea och sedan torsdag är det fika med Mindy och hennes lille Wille. ska bli mysigt att träffas igen gumman =)


Nu ska jag fortsätta jobba här, lungt är det så jag han ju slänga iväg ett inlägg med =)



Kommentarer
Postat av: mamma mindy

God kväll gumman...Tack för en mysig eftermiddag med er...Alltid så trevlig att umgås med er...Gott det var med fika utomhus,,får bli flergånger nu under sommaren...Ha en skön kväll och hoppas att ni får det trevligt i morgon och slappan nu av jätte mycket....:) Kram kram

2010-06-03 @ 16:45:20
URL: http://blondisi81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

God kväll vännen..Hoppas att ni har det mysigt tillsammans och njuter massa nu...Hoppas att helgen blir en trevlig en och inte för stressad..Ska bli skoj att träffas snart igen och höra om eran mini semester...Kan höras på söndag när vi kan träffas..kram kram

2010-06-04 @ 22:05:44
URL: http://blondisi81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

God kväll vännen min..Ska bli skoj att träffas på torsdag..På morgonen ska vi till läkaren och ta prover på honom så vi får se hur han kommer regera på det..men vi hörs av under dagens gång på torsdag..kram kram

2010-06-07 @ 16:15:47
URL: http://blondisi81.blogg.se/
Postat av: Majsan

Haha ok, ja vi har pratat om det också mest för att jag tycker att det känns som att jag gör allt hihi :p



Ska skriva ett inlägg senare om vad jag tyckte om dem :)

2010-06-08 @ 13:00:36
URL: http://style.dinturiel.se
Postat av: mamma mindy

God kväll min vän..Ska bli skoj att träffas i morgon och vi bokar solen och värmen så vi kommer ut på promenad bort till ikea,,är du ledig i morgon eller hur ser det ut för dig? ha en skön kväll..kram kram

2010-06-09 @ 17:48:04
URL: http://blondisi81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

God eftermiddag min söta vän...Tänker på er :) Hoppas att det kommer gå bra för er i dag.Får hoppas på det bästa att det inte är skruven har kommit i hans mun och svalt...Hoppas att rönken visar som det ska vara för honom bästa...Hör av dig när du kommer hem...kram kram

2010-06-10 @ 13:06:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

God kväll min kära vän.Det är klart man ställer upp för sina nära vänner gör man inte det så har man inte de kvar så länge till..Nu när wille fick sin ersättning så gick allt ner utan problem men det kom upp lita när vi skulle byta blöja men det var bara så lita så det är inte märkbart men det har med att magen har varit med om det han var med om innan i dag...ska bli skoj att testa de andra produkterna i dagarna..vill vänta med det i dag vill låta magen reparerasig igen...Klart din prins var värd en bil när han har varit duktig..Ska bli skoj att träffas i morgon..Vi sa vid 12 tiden..kan ringas i morgon bitti så kan vi bestämma mera...Ha en skön kväll med familjen.Håller på att baka lant bröd..ska bli så gott..skönt att slippa göra så mycket...bakmaskinen sköter det mesta.ska om 30 min baka ut degen sen jäsas sen är de lagom klara tilld tomas kommer hem till soppan..längar redan..hihihi---kram kram kram

2010-06-10 @ 16:50:38
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Du får börjar uppdatera din sida med lita bilder..Inte på prinsen men på allt du köper till honom och lita andra bilder.Alltid roligare med bilder på sin sida med...Ni har en bra kamera så andvänd den..kram kram

2010-06-10 @ 16:52:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon min vän..Hoppas att du har sovit gott och har en mysig morgon fast du ska tvätta..

Här är det bara bra...slappar bara..Wille somnade för en stund sedan så gott i sängen...I natt fick han sova mellan oss och det var så mysigt...Jag fick jätte bra sömn i natt ändå,,brukar inte få det när man ligger alla i sängen..Vi kans e hur vädret är som det är regn så kan ni komma på fika här hemma...men vi rings och hrö hur det blir..kram kram

2010-06-11 @ 09:37:08
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon gumman..Tack för i går..det var som vanligen jätte trevligt...får bestämma in en dag snart igen..Du kunde träffas på fredag eller hur var det? kan ringas i dagarna o prata om det..Hoppas att du fick en snabb kväll på jobbet och det kommer gå snabbt denna dag på jobbet.kram kram kram

2010-06-12 @ 09:55:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: teddy

tack tack vännen.

Underbart att komma ifrån lite och bara må om varandra :) Lillgossen växer förstår jag!!

kramisar

2010-06-13 @ 09:17:37
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

God eftermiddag min vän..

Hoppas att allt är bra med dig denna tisdag eftermiddag? Det var ett tag sedan du uppdaterade..Ska bli skoj att träffas på fredag på lunch hemma hos er om inte vädret blir bra..Vi kan höras på morgonen hur vi gör på fredag....Hoppas att vädret kan bli bättre nu så vi kan få lita färg på oss..Ha en skön dag.kram kram

2010-06-15 @ 13:59:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Inget skoj att du har ont i ryggen,hoppas att det går över...Det gick jätte bra hos bvc 6 månaders kontrollen...Han växer som han ska och väger som han ska..strax efter 7 kg väger han så en liten skit är han allt..

Inget skoj att städa och ha sig,mindre skoj när man väl fått i allt i lådorna och har en prins som tar upp allt igen..hihihi....Så är det med småtingar..hihii...

Skönt att dina föräldrar kan ta över en stund på torsdag så du kan städa lita i hemmet..Denna eftermiddag blir bara slappa och massa mys med min prins,,i kväll ska vi träffa prästen och bestämma låtarna som ska spelas på våran och prinsens dag..ska bli skoj att träffa honom som ska viga oss.

Hoppas att vädret blir bra resten av denna vecka så man kan vara ute så mycket som möjligen så man kan få lita färg på kroppen..I morgon ska William träffa sin flickvän..som han längtar efter henne...hihihi :) Nu sitter han u sin sitter och myser och leker med sina leksaker och smått tittar upp på mig och ler jätte mycket..I morse när vi vaknade så låg han och pratade med sina nallar..lät nästan som han sa hej hej till sig själva i spelgle sött min gull unge...Ha en skön tisdag...Ses på fredag...Kan ringa på torsdag och bestämma mera hur vi ska göra...kram kram kram

2010-06-15 @ 15:03:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Tänkte på det,Om du blir klar tidigare med städningen så kan du följa med oss till Entre och titta på kläder och shoppa lita till de små.kram kram

2010-06-15 @ 15:07:53
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

God kväll..Hoppas att du fick upp allt efter Hugo hällde ut maten på köks golvet...Hörs av ang torsdag hur vi ska göra..Ha en skön kväll.kram kram

2010-06-15 @ 21:44:17
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0