Förskole plats =)

Fick svar från stadsförvaltningen idag =)
Plats på förskola från 30 augusti. Enda grejen är att vi har bara till fredag på oss att svara, men tack för den lixom.
Jäkla tur att vi inte var bortresta eller hade flytta hem till J:s föräldrar och passa huset som vi gör från och med nästa vecka.
Ska på ytterligare ett besök imorgon på försökolan, kände att jag behövde ett till intryck och att den lille skulle vara vaken denna omgången.
Så innan vi ska träffa J och lilla A på stan, ska vi på besök på förskolan =).
Kan inte fatta att han är såå stor att han redan ska börja på förskolan.
Får se till att köpa : regnkläder och gummistövlar, och ytterkläder han kan ha på sig när han är ute och leker. Va bra att POP har rea nu.

Helgen spenaderades hos mina föräldrar, trevligt och gott som vanligt. Kollade även på bröllopet, fint var det.
Söndagen åka jag och mamma till väla för att handla lite kläder till lille skrutt och kläder till bästa vännens bröllop hittade vi till mig också =)
bilder lånade från POPs hemsida


Ytterligare en body med djurmotiv fick följa med hem, men där fanns ingen bild på det på POPs hemsida.
Mormor köpte lite födelsedagspresenter. Har även önskat mig en överdrags overall från POP till honom nu när han ska börja på förskolan.

Nu ska jag hänga tvätta och röja lite här hemma. Trots flera timmars storstädning i torsdags, e det fan ta mig lika rörigt igen suck

Hoppas att ni har lika underbart väder som vi har här i Malmlö med strålande sol

Kommentarer
Postat av: mamma mindy

God eftermiddag vännen.Så skoj att han har kommit in på förskolan..Ja tiden går snabbt...Pratade med ena v lärarna på dagiset här nere skulle bara ringa o säga vilken dag som vi ville skriva in honom så det ska vi göra men väntar ett tag till...ska ändå inte vara förs han är 1 år och några månader..Blir jag gravid snabbt nästa år s behöver han inte gå så länge om dagarna så det är bra..Ha en skön måndag..Ses på fredag.Har tyvärr inte tid för träffas i vecka har en dle som ska fixas inför bröllopet..vill ha det gjort..Ha en skön dag.kram kram

2010-06-21 @ 16:27:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Så roligt att ni fått plats. Är de de dagis som ni velat ha?



Vad för fint hitta du till bröllopet?

Fanns de mycke på pops rea?

2010-06-21 @ 19:48:00
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon vännen...

Vilket dagis ska din prins gå på? Vi ska skriva in honom på dagiset här nedanför...Ska ringa och prata med deras chef nu under semesterns så det är fixat...

Ang midsommar så skulle vi till bokskogen och fika och det kan vi ta med vad man känner för själva och det känns lättast att göra så..men vi kan höras på torsdag kväll ang mera om det..

Ha en skön dag..Vad för skoj ska ni göra denna dag? Jobbar du något i veckan eller är du ledig? Krma kram

2010-06-22 @ 08:54:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Ja, de ska verkligen klicka me både ställe o personal. De ät så viktigt! Tro mig jobbar inom de så vet!!



Hoppas ni får bra intryck nu när ni ska dit igen!

Ja, okej. Men funkar de inte på annat sätt så måste man ju göra så!

Okej, jag missa en att gå på pop igår när jag var i stan, haha. de var en av anledningarna till att ajg åkte in, haha.



jo de är bara fint här =) ska till frisören idag! ska bli såå skönt!!



kram

2010-06-22 @ 09:29:31
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon min vän..Hoppas att allt är bra med dig denna dag...Vad för fint köpte du till din prins i går på stan då? Redan köpt 1 års present..vad var det om man får fråga? Det var tidigt...Lär inte få det dfå för han lär nog få det nu innan..eller har jag fel :) Ska bli skoj och mysigt på midsommar..Vi kan höras under dagen så kan jag prata med t om mera om dagen..sen tycker jag att vi tar dagen som det kommer...blir oftast roligast då...

Skoj att du fick in honom på dagiset här nere...hoppas att han kommer trivas när han börjar..det visar sig om våra blir förskole kompisar eller inte....de har några avdelning så det återstår att se..skulle varit skoj om de kom in i samma grupp...William ska inte börja förs han är 1 år och några månader...närmast 2 kanske..Ha en skön sommar dag..kram kram kram

2010-06-23 @ 09:41:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Skoj att du har hittat en klänning till vårat bröllop och ska titta efter skor i dag..Hoppas att du hittar ett par sköna skor i dag...

Kram kram

2010-06-23 @ 09:43:00
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0