Äntligen Äntligen Äntligen

Har vi lyckats med läggning av skrutt. Utan bråk och en massa gråt. Gråter och gnäller ng minuter men sen somnar den lille. Jätteskönt att vi äntligen fått det att fungera.
Den lille sover dessutom inne i sitt eget rum nu. Vi är inte riktigt klara där inne men nästan.
Vill byta ut gardinerna och ha en annan förvaring.
Lite inne på att matcha lite mer med vår fem myror lampa och köpa gardiner och deras förvaringsboxar med. ska ta mig en sväng inom affären när jag e i helsingborg nästa gng.
bilden lånad från UnderbaraBarnbarn.se
Vet inte riktigt vilken av gardinerna.
Ikeas nya förvaring stuva får gärna också flytta in skrutts rum.
Den här fina lampan fick han av mormor och morfar när han flyttade in i sitt rum:
lånade bilden från babylands hemsida.
Ska visa lite bilder sedan när vi blivit helt klara där inne. förhoppningsvis blir det snart.
Men fortfarande ligger luckorna till köket och väntar på att målas och då kan vi inte flytta ut det vi ska från skrutts rum till balkongen. sjjjukt störigt. Vill ju bli klar med allt nuuuuuu.
Den här grisen har tyvärr börjat protest kissa på allt som ligger på golvet. Misstänker det är för vi har det rätt stökigt här hemma för tillfället. Då brukar han göra sådant.
Har beställt barnvakt hela torsdagen så att jag kan fixa och städa här hemma.
Mormor och morfar ska ta med skrutt på bad och passa honom.
Har jag tur kanske mamma till och med hjälper mig lite ;) hon brukar inte kunna låta bli, och jag säger inte nej tack till det.
Ska återgå till spelandet på facebook. Är ingen fotbollsfantast men är gift med en sådan. Så fram till 6 får jag kolla det jag vill sen är det fotboll för hela slanten. suck
ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: teddy

Hejsan vännen.

Du har rätt. Man ska blogga när andan faller på.

Mysigt att lillevännen sakta med säkert somnar utan tårar. Hur gammal är han nu?

Söt kisse också. Han är nog inte så van vid alla leksakerna kanske :)

kram på dig

2010-06-16 @ 18:36:44
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

God kväll vännen min...Det blir andra planer ang i morgon.Ska åka ner till stan strax innan tomas slutar jobbet för vi ska göra ett ärende. Så vi tar Entre en annan dag..Hoppas att det är okej..Hoppas att städning går bra för dig denna dag..Ha en skön kväll.kram kram

2010-06-16 @ 19:40:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon vännen..Hoppas att allt är bra med dig denna sommar morgon..Så underbart att vakna till solen och värmen och fågelkvitter..så perfekt start på dagen..

Hoppas att du blir klar med städning denna dag..Ska åka upp en stund innan jag ska möta upp t,,ska köpa lita servetter på Åhlens,,de har så söta sommar motiv...inget skoj med Ikeas tråkiga enfärgade..kul i bland...

Inget skoj att jobba så mycket dessa dagar.Hoppas att det kommer gå snabbt och det blir små skoj...Ska titta på Bröllopet på lördag....I alla fall en stund...skoj med kungligt...

Vad ska ni mer än jobba i helgen? Ha en skön dag..Så ses vi i morgon..Vädret ska bli bra i morgon med så jag tycker vi tar en promenad och tar en mysig fika någonstans...kan ringas under morgondagen så bestämmer vi mera.kram kram

2010-06-17 @ 08:07:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Om vädret håller is sig kan vi ta en pickni för det är så mysigt..Men denna gång får vi sätta oss i en park eller i gräs för göra det extra mysigt och sen blir det massa plåtning med bilder..hihihi..kram kram kram

2010-06-17 @ 08:40:09
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0