Sjuksriven

Suck suck suck
Min kära rygg har bråkat väldigt mkt på de senaste dagarna, knät viker sig så jag nästan ramlar. Går som om jag vore gravid i 9 månaden som MANI så snällt uttryckte det =)
Har svårt att resa mig efter sittande läge, smärtan bara kommer så där helt plötsligt som en pisksnärt så jag får hålla mig från att skrika rakt ut.
Så efter att ha haft ryggproblem sedan 2001, tog jag äntligen tag i det och gick till en sjukgymnast, bättre sent än aldrig säger de väl.
Har bar haft så här ont ng gng tidigare och då har det inte varit så här länge. Mannen har fått skjutsa mig till jobb och tillbaka ng gng.
Iallafall visar det sig att hela mitt bäcken e snett (förutom ryggen då, men det är gammal skåp mat, sådär 20 år gammal)
Jag ska till och med på röntgen. Nu är jag sjukskrivern 1 vecka och ska sedan gå till sjukgymnasten 1 gng i veckan 3-4 månader.
Så håll tummarna att allt löser sig för mig.
Då jag inte heller får bära eller lyfta den lille mannen blir det så att vi flyttar hem till mina päron ng dagar så att j får lite avlastning.
Har fått en massa gjort hemma i lägenheten, har sorterat ut en massa. Jag sorterande ut en massa kläder och väskor, är väldigt stolt över mig själv
Den lille mannen går fler och fler steg nu, himla söt att se honom stapla runder.
Sov så gott, det ska jag försöka iallafall, om jag lyckas ta mig upp ur fåtöljen vill säga

Kommentarer
Postat av: mamma mindy

God kväll min fina vän..All bättre med dig denna söndag kväll..Här börjar det bli lita bättre med mina leder i armarna...får hoppas att det blir ännu bättre snart igen...

Ska bli så skoj att träffas i veckan som nu kommer..får ringas i dagarna och bestämma mera om det.kram kram

2010-08-01 @ 22:29:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

usch va jobbigt. är det bättre nu? krams

2010-08-11 @ 09:46:41
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

det är ju toppen att dem ska dit. det hjälper ju en massa. dem vet ju hur dem ska få ur oron och ångesten ur en..



skönt å ha det städat å fint då du kommer hem :D härligt. så skönt å bara sätta sig å det ser fint ut :D



han trivs kanon bra på dagis. dem första dagarna vart han ledsen då mannen lämna honom. men nu vinkar han. säger hej då å sen skiter han i honom. när ja hämtar honom skiner han som en sol. å kommer å kramar en. men sen vill han inte gå. haha!



när börjar casper?



oömma kläder är ju toppen. ja tar aldrig fint på honom då han går till dagis.. sen mycket kläder. just för att dem blir såå skitiga snabbt. dem spiller det ena med det andra. måste tvätta hela tiden.. men mjukisbyxor e ju toppen. typ lindex. ta tre betala för två. dem brukar ja köra på..



sen har vi ju pop kläder. men det beror ju helt å hållet på när han börjar å så. för theo när han börja så trodde ja att han va ju ändå 1½ så då brukar dem kunna ha samma storlek ett bra tag. inte som innan storlek 86 du vet.. MEN min son är större än alla andra (tex mammagrupp å så). han är längre etc. men vi kunde köpa större storlek så ja hoppas hoppas att han kan ha dem i vinter med. det är då skalbyxor å skaljacka å fleecejacka.. sen skor är ju varma å vattentäta på vintern. gummistövlar - fodrade lr vanliga. regnkläder. asså det är en mängd. men man brukar få lite tips om sånt då man ska börja på dagis. ja tror vi fick ett papper. men då hade vi redan köpt allt. gick iaf en hel del pengar då han börja..



men som sagt. om du vet att han kanske byter storlek så ta en större om det går. å se till att det är bra kläder. vet att lindex har en hel del bra fix är ju bra märke.. man vill ju dock inte köpa dyra å så får du köpa nya på en gång =(

2010-08-12 @ 22:26:30
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0