Läggdags

Så skönt för det har börjat funka som det ska, rutiner bla var det som fattades och nu somnar han flera timmar tidigare än han brukar, så nu kan pappa och jag få egentid på kvällen =)

Denna boken funkar verkligen, jag skriver inte ner sömnloggen som jag ska, måste bli bättre på det.
Men vilken skillnad när man följer tipsen.

Imorgon har jag redan varit gift en vecka, vart tog tiden vägen ?
Och på söndag fyller skrutt hela 5 månader, kan inte fatta att tiden gått så snabbt.
Nu väger han nästan 8 kg och är närmare 70 cm lång, stor bbis det där =)
Var och handlade större bodys till honom igår, på presentkortat vi fick, men tog med mig fel presentkort, suck. Fick lägga undan grejorna och hämta imorgon istället.

Lite kul med simmningen var att en av mina gammla simträningskompisar var ledare där, undrar om man får henne kanske.

Redan torsdag så veckan har gått på hyperfart.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, de är de verkligen. De e ert val att ha de så!

Jaa, vi har snackat om de lite bara, men vem vet. Får välla se =)

Jag har en liten son på 3 månader =)



Usssch så tråkigt att stdäa, vad görs en dag som denna? Själv är man hemma hos sina föräldrar och firar mammi som fyller år =)



Ha de fint!

Kram

2010-01-14 @ 14:31:29
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vi har inte gjort mer än varit här hos mamma. Snart kommer min sambo, faster och min andra syster hit och då ska fika på nytt, haha.

tack så mycke. Vad heter er son`?

Jasså, måste ha vatt jobbigt för er.

Min plutt håller på att få tänder så han är lite kinkig men dock inte så mycke som jag trodde de skulle vara.



Ha de fint!

2010-01-14 @ 16:18:32
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: theokleia

Även om Ava inte är mer än 6 veckor så har vi börjat så smått med lite rutiner. Fast det innebär mest att hon hoppar i pyjamasen vid 20 och när hon blir trött efter det så lägger vi henne i spjälsängen i sovrummet. Fast det har varit lite så att hon sover i 30 min till 1 timme och sen så vaknar hon och blir ledsen och då försöker vi söva henne. Går inte det så får hon såklart komma upp :D Ändå skönt att börja så smått med rutiner och jag antar att hon kommer att sova längre och längre med tiden... och så vänjer vi oss lite att hon inte alltid är i samma rum men jag springer in i sovrummet var och varannan minut hihi....



Vad har ni för rutiner för Hugo på kvällen?

2010-01-15 @ 20:39:23
URL: http://theokleia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0