Rekord

Ja det är sannerligen rekord. Skrutt somnade vid halv 12 igår och vaknade först vid lite i 8.  Åt en slurk från de överfyllda och läckande brösten och håller på att somna igen. Sååå skönt att få sova hela natten, visst vaknade han o gnydde, men det var bara att ge honom nappen så somnade han om igen.
Får se om det blir lika dant ikväll.

Mannen skulle spela hokey bokey i går, men det blev inställt på grund av snön, skönt tycker jag, för att vara ute o köra i detta vädret e ingen höjdare.

Var en vända till mobilia igår jag o skrutt, inte lätt att ta sig ner , jäkla snö. Fick tag på det jag skulle, men lyckades tappa en påse med bodysar, något störigt.

Sen hade vi finbesök från mormor och morfar med, mormor hade hittat en massa på rea till skrutt. 2 body, en pyamas och ett par strumpbyxor, precis vad vi behövde
Stort tack mormor och morfar.
Mormor hade även gjort hemmalagade semlor, så det fikade vi på, Mums.



Idag blir det bara att ta det lungt, liten runda till affären för att ha kattsand, men inget annat, i det här jäkla väglaget kommer vi inte ng stans, min vagn är inte gjord för snö tyvärr.
Ja också blir det ju tvätt så klart, ni skulle se Hugos rum, sååå mkt tvätt, blir trött bara av att tänka på det. Har tvätt tid på fredag, men skrutts tvätt, måste tvättas nu. Och så måste jag gå igenom och kolla vad som passar och inte passar.

Hoppas ni får en trevlig lilllördag och bättre väder än oss



Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman..Hoppas att du får en skön onsdag..Skönt med en promenad till affären sen.Ska med ta en runda sen är tanken ska posta lita brev så man får lita extra pengar från jobbet..aldrig fel med extra...:)

Förstår att du är irriterad på dig själva för det hade jag varit ett bra tag efter...Kan störa mig än på det där med bakningen med vetebullarna som blev stenar..hihhi...men inte riktigt samma...

Skoj att dina föräldrar var på besök i går och skoj att de hade med sig presenter till lillen.Ha nu en skön insdag så ses vi i morgon.kram kram

2010-02-03 @ 11:04:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God middag.Ja vi kanske springer på varandra nere i butiken senare i dag..Återstår att se..

Gott med semlor..Det är den 16 som det är den stora dagen när man egentligen ska ska äta de..Här har det blivit några..men nu är det slut med godsaker...måste tänka på figuren..

Skönt att din prins har sovit så länge denna dag..framsteg..förstår att det var skönt att sova längre denna dag..

Hoppas att du får en skön dag..Ses i morgon.kram kram

2010-02-03 @ 11:54:10
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0