Nattningen

Har upptäckt de senaste dagarna att det går både snabbare och är mindre gråt om jag lägger mig brevid skrutt när han ska sova. Bara en hand på hans mage och så sjunger jag en av de sångerna från Lennart Hellsing som han gillar så mkt.
Ikväll tog det bara 15 min från det att han började gnugga sig i ögonen tills han sov, inte en endast tår heller. Han pratade lite grann bara =)
Så skönt när det funkar med läggningen. Mannen och jag har ju haft ett helvete att få honom att somna innan.
När vi testade detta innan fungerade det inte alls. Men nu när han har blivit äldre funkar det perfekt. Så himla skönt.

Nu ska det mysas med mannen här hemma.

Ohh måste bara berätta, tvillingarnas mamma här nere har en blomsterbutik och ringde tidigare ikväll och undrade om vi var hemma. Hon kom upp lite senare med en jättefin Alla hjärtans dag buket som blivit över i affären. Hur gulligt som helst och vi blev så klart jätteglada.
Ska ta en blid och lägga in imorgon. Katterna har såklart redan provsmakat och Rooney har lämnat efter sig ng spyhögar Thanks =(

Trevlig alla hjärtans dag


Kommentarer
Postat av: Nina

kocken va hemskt. HEMSK!! verkligen! usch.. tur för svärmor att hon inte nämnt honom någe mer sen dess.. då hade ja fått psykbryt..



hoppas du fått en super fin alla hjärtans dag!

krams

2010-02-15 @ 00:06:49
URL: http://modesida.blogg.se/me
Postat av: Em

bara bra, lite seg haha.. Ska du hitta på för kul idag då? :)

2010-02-15 @ 14:58:47
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0