Långt uppehåll

God eftermiddag

Har varit ett tag sedan sist. Har verkligen inte orkat.

Har hänt en del sen sist.
Fastnade i london en x dag, inget kul när man saknar sina älsklingar där hemma.

Bilder kommer upp både från London och i jul. Orkar bara inte för tillfället. Inatt sov jag 4 h bara. Snacka om att jag e slut nu.( självförvållat, mannen hade laddat ner 2 filmer till oss)

Nu har jag också kunnat boka babysim igen, JIPPIE. Det blir aquababy på MAS denna gng. Får hoppas att de inte går i konkurs med, för då vet jag inte vart jag ska ta vägen.

Bjuder på en lite bild på Hugo och morbror när vi var ute och åkte tefat.



God fortsättning

Kommentarer
Postat av: teddy

Goddag vännen.

och välkommen tillbaka från uppehållet.

ush för att sitta fast och inte kunna ta sig hem till familjen. Förstår att du saknat dem.

Hur länge satt du fast?



tack för peppande ord ang amningen.

Väntar nu på att mjölken ska ta slut så att detta är över. Hemskt har det varit.



Vi här hemma vill önska din fina familj en trevlig nyårsafton.



kram ifrån mig.

2010-12-31 @ 11:38:22
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0