Snabb vecka

Känns som igår det var helg och nu är det redan torsdag. Vart har tiden tagit vägen?

Ska snart väcka skrutt för att bege oss ner till Ullis och tvillingarna. Ullis var snäll och erbjöd sig ta hand om skrutt ng timmar så jag kunde gå på ett möte på jobb utan att behöva släpa med mig skrutt. En 8 månaders ål och ett möte är ingen bra kombination kände jag.

Då jag lyckats att för andra gng bränna upp motorn på snabeldraken blir det till att bege sig och köpa en ny när mannen kommer hem. Inte billigt men ett måste, heller lite dyrare och kvalitet.
Den här ska flytta hem till oss:
bild från electrolux hemsida

En ultraOne. Enligt råd och röns test , skulle detta vara den bästa dammsugar någonsin. Får se hur bra det stämmer. En tur till Net on Net blir det iallafall. Sen ska vi försöka hinna med att stor handla också.

Nu ska jag börja göra mig i ordning här


Kommentarer
Postat av: Nina

haha ja vet hur det är. så va det för mig med på dopdagen. vet inte ens om ja hann ta två bilder. jäklars va upptagen man va med allt annat :D tur att andra fota iaf.. väldigt tur :D



roligt att ni fick en kanon dag iaf!



va ska ni göra på valborg? krams

2010-04-29 @ 13:45:22
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, precis så tänkte jag me om skorna :P



Ahh, usch ja! Vet precis hur de e. Har oxå dålig mammapenning och mycke blir inte över. Dock så betalar jag en del till huset så de därför =/. Men men så e de.



Idag har vi varit i trelleborg. hälsat på gamla jobbet där mamma jobbar o min 2 systrar på vik för tillfället, så de var trevligt. var hos tandläkaren sen me min andra syster sen mötte vi upp en vän me hennes son för en tur på stan =)



Låter suuper härligt att sitta ute =)

Kraam

2010-04-29 @ 21:47:26
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Caroline

De är riktigt sköönt me trädgård.

Jasså, sugna på nåt speciellt område?



Alltså min mamma jobbar där. Jag har jobbat där mycke innan. Min systrar går båda på vikariat. Likaså ja, jag har inget fast jobb..



Vo tog de bara lungt. De var som en helt vanlig fredag för oss. Hitta ni på me nåt mysigt?



Kram

2010-05-01 @ 12:11:18
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Nina

blev som en innekväll här med.. vi va hemma runt 19 snåret.. så det vart film. helt ok det med. ibland är det skönt att bara ta det lugnt..



ja hoppas ni fick det trevligt iaf trots att planerna blev inställda.. krams!

2010-05-01 @ 20:51:17
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Caroline

Är ma uppvuxen i hus så är de nåt alldelse extra.



Nä, de kommer jag inte. Hade inget vik så. Jag var mest på ett annat ställe men sen dom börja att dra in på vikarie blev de mindre jobb för mig. Sista jag jobba var i mitten av april förra året sen gick jag bara hemma tills Noah kom.

Dom har fått för de har krisat och att den nya vikarierande rektorn är KANON !!

Hon som riktiga rektorn är mammaledig till aug och ja. Vill inte uttrycka mina åsikter för mycke om henne men säger såhär, SKIT KASS !



Kram

2010-05-01 @ 22:56:11
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: mamma mina

God eftermiddag gumman..

Ja då slutade min data att fungera i lördags...tack o lov så gick det rädda alla bilderna,,så nu har jag samma data som t och det funkar jätte bra...ska köpa en längre fram ,,,kostar en del så det är bättre att vänta ett tag..man har inte samma tid för datan som innan...Blev det en ny damsugare för er i fredags? kram kram

2010-05-02 @ 14:50:46
URL: http://blondis81blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0