Inte haft ork

Har inte riktigt haft ork till att blogga, har varit så mkt annat som måste fixas inför lördag nästa helg så jag har haft fullt upp med planering mm.

Lägenheten ser ut som om en orkan med typ styrka 5 gått igenom här. Varken mannen eller jag har haft ork att göra ng. Min ischias bråkar och då är det lite svårt att göra saker, som tur är den på väg bort nu.


lill skrutten växer och utvecklas här, kan inte fatta att han blir 8 månader på lördag, tiden går för snabbt.
Han har börjat krypa mer och mer, men verkar föredra att åla sig framåt. Resa sig upp på allt har han också börjat med.

Han älskar att mysa och klappa katterna. De tycker det är ok ett kort tag, men blir det för länge går de.


Hugo och Totti



Äntligen har skåpen kommit på plats och vi kan börja ställa undan saker. Vi har alldeldes för mkt saker men förrådet är redan fullt och förvaringen här är inte den bästa så det fick bli ng faktum skåp från ikea.
Nytt soffbord ska också beställas, den nya mattan är redan på plats. Sen är det bara en ny soffa som fattas.

Nu sover den lille förmiddag och det är dags för mig att ta hand om kaoset här hemma, det jag hinner iallfall.
Det är ju babysim i eftermiddag som gäller.
Sen kommer mormor och morfar på en snabb visit imorgon, mysigt

Här skinner solen gott, en bra start på helgen


Kommentarer
Postat av: simone

Vad gulligt :D

2010-05-05 @ 12:58:53
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0