Måndag

Ja då var det måndag igen.
Lillen sover gott efter lite mat och snart ska vi göra oss i ordning för att gå till bvc, japp ni läste rätt gå.
Inte bussen som det brukar bli, 3 olika bussar hade jag fått ta och det skulle ta lika lång tid som att gå så vi satsar på gång istället.
I dessa influensatider vill jag inte ta med honom på bussen med alla sjuka människor.
Sen är det hem och städa då Em kommer på besök i kväll.
Inte så fint och varmt väder idag så lillen får nog ha på sig sin overall när vi går, sitter och fryser redan nu faktiskt och då är jag ändå inomhus.
Hoppas att ni får en trevlig måndag

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag min söta vän..Ska bli skoj att träffas på onsdag eftermiddag..Ska bli gott med nybakade kladd muffins...:) ska bli så skoj att träffa lillen med....ska bli så mysigt att hålla om honom & fotografera några bilder på honom..Ha en mysig dag med Emma & hälsa så gott från mig..kram kram

2009-09-07 @ 14:35:29
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

hejhej!

ledsen för det sena svaret. har inte varit allt för pigg här hemma. noll ork till å svara på kommentarer.. hur gick det på bvc? hur stor e han nu? myyys!



nej ja kan förstå att han inte vill det. ja märker alla mina bilder innan ja lägger upp. just för att man inte vet vem som kollar.. då kan de iaf inte använda bilden.. ja skrev in min mail här uppe.. så det borde stå bredvid mitt namn..



hah ja dem kan se lite prickiga ut. men det går bort.. ganska så snabbt med. dem kommer å går. skönt att han mår bra iaf..



ska ni kolla hus imorrn? stod tis. så det borde vara imorrn du menar S hoppas ni hittar någe fint.. du får skriva till mej sen å säga om ni hitta någe. spännande!!!



nu ska ja sova här. så trött. kramkram

2009-09-07 @ 22:52:14
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0