Lite uppdateringar

Ingen rolig lördag att vakna till, kallt och regnigt. För att lägga till mer till det där jobbar dessutom sambon idag, tråkigt. Men en höjdpunkt är iallfall att min kära vän kommer på besök, ska bli jättekul.
Hugo sover efter att han ätit frukost och jag skall försöka ta och röja lite innan L kommer.
Vi har haft en mäklare här och skrivit under papper på försäljning av vår lägenhet, vi har inte lagt ut den än då vi först ska renovera upp den lite men vi har satt igng processen iallafall och det känns skönt.
Mäklaren var en vän till Hugos moster J, tack för hjälpen gumman, mäklaren var så himla trevlig och snäll.
Sambons mamma har hittat ett hus till oss som vi ska åka och titta på på tisdag, mitt drömhus, när jag såg bilderna kändes bara allt så himla rätt. Men vi måste vänta tills vi sålt vår lägenhet tyvärr, men är det meningen så blir det vårt.  Ska prata med banken på torsdag iallafall.
Det roliga med detta huset är att en del av det påminner om det huset min mamma växte upp i.
Nä nu har han somnat är så då får jag passa på att göra det som behövs, ska se om jag kanske hinner med att riva lite i badrummet med =)
Kramar från mig och en söt sovande liten Hugo
Bjuder på en bild på en av mina pojkar

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag söta du..Allt bra med dig & lillen..Får snart träffas..På många måste du hålla tummarna för mig om det blir som vi hoppas på för då kommer jag ha jätte mycket tid för att träffs..Men det tar jag mig tid för sen också om det inte går igenom...det är det man har vänner till..träffas & umgås med :) snart är min prins hos mig..ska bli så skoj med våra små pojkar..:) Ska bli skoj när ni väl får ett hus så man kan ha vatten krig med de små längre fram i tiden..kommer bli så skoj...resa & göra saker tillsammans.kram kram

2009-09-05 @ 15:51:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God middag söta..Hoppas att du har en skön söndag med dina kära pojkar :) Här är det bra..börjar dok känna av ryggen men får hoppas att det kommer gå snabbt för mig på jobbet..vill inte åka & jobba men kanske så har man tur att det är sista dagen på många månader som man kommer jobba..Kommer skicka ett sms till dig i morgon när jag vet hur det har gått för mig..Ska göra vid mig nu innan jobbet kallar på en..skönt att t kör mig dit & hämtar mig...får träffas i veckan.kram kram

2009-09-06 @ 11:46:21
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0