Dåligt med uppdateringar

Vaknade till ännu en underbar dag med strålande solsken, härligt.
Har varit lite dåligt med uppdateringar här inne, men jag har helt enkelt inte orkat.
Gårdagens förmiddag spenerades på stan med min kära vän, shopping och fika, tack för en trevlig dag min vän.
Köpte en massa saker till lille H, men glömde så klart ng grejer. Under tiden var J hemma med den lille, skönt att få komma bort lite ibland.
Idag ska vi hitta på ng med våra kära vänner, vad återstår att se, ska bl kul iallafall.
Hoppas att även ni får en trevlig söndag

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Låter mysigt! Själv börjar jag bli frisk från halsflussen, skönt.

Ha det bra idag!

Kram

2009-09-20 @ 11:00:25
Postat av: theokleia

Vad härligt det låter med en förmiddag på stan i vackert väder.



Blir nyfiken då jag själv funderat mycket kring flaskmatning överlag, pumpa eller ersättning eller hur gör man så att C ska kunna mysa med bebis på egenhand. Hur löser ni det? Många soliga kramar

2009-09-20 @ 12:53:27
URL: http://theokleia.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll gumman..Tack för en mysig lördag på stan & en mysig eftermiddag.Ska bli så skoj med shopping i morgon i ullared :) Ska bli skoj att visa allt man kommer shoppa på onsdag.kram kram

2009-09-20 @ 18:01:29
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll söta.Ja det ska bli skoj att se vad man får med sig hem i morgon..Ska snart slappa i soffan med magen i vädret & mysa med t :) ska lägga mig i normal tid så man får några timmar sömn innan man ska åka..Ha en skön kväll.kram

2009-09-20 @ 20:11:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0