Vilken morgon

Vaknar av att det är blött i sängen, har läckt hur mkt bröstmjölk som helst härligt.
När man väl går upp är det grått trist och regningt väder.
Måste även kila ner till fastighetskontoret då de inte svarar i telefon, hör luktar rök, cigarett rök i halen och lilla toaletten, inte bra med ett litet barn som ska behöva andas in detta, igår stank det i hallen och när jag öppnade lilla toan höll jag på att kräkas. Inget utsug heller i ventilationen det blåser in istället när man sätter handen på det. Nice. Har klagat på det innan men det hjälpte inte, nu ska jag ner och bitcha om det lite till måste bara klä den lille först.
Suck suck och åter suck =(

Kommentarer
Postat av: Mina

Godmorgon gumman,,,Hoppas att det kommer gå bra så det kommer göra något åt det för det är inte skoj när det luckat rök i hemmet när ingen röker..

Gäller att vara säga till ordetligt så kommer det säkert gå bra..

Här kunde det varit bättre...har så satans ont i min hals,,känns som den ska rivas sänder..blir att ligga hemma tills man är frisk igen...Ha en skön torsdag i det gråa trsita höst vädret.kram kram

2009-10-22 @ 09:37:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mina

Hoppas att det löser sig med vädrings fönstret..Ja man kan undra hur mycket som finns i en som man snyter ut för det är det ända man göra känn det som..hihihi..Lillen spakrar & har sig ständigt..så härligt att känna & se hur magen rör på sig...Vid o5 i morse var det massa steppande där inne..jihihi...

Ska bara slappa denna dag..t har böjar jobba igen så det blir att slappa här & hoppas att man snart blir frisk igen så man inte känner sig så här hängig i kroppen..

Det var tur att vi inte var på Ikea i går för det var riktigt mycket folk där så det var helt sjukt..har sätt en film som finns här på internett..får se om det blir en runda till helgen med t..skulle behöva lita nya ljus till höst mörkret..VAd ska du göra denna dag då? kram kram

2009-10-22 @ 10:56:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mina

Funkar inte din msn..? När du frågade mig hörom dagen om vi hade något inplanerat så sa jag nä..men sorry glömde säga att vi har pratat med l & m vi skulle göra något på lördag men vi kan vara alla ,bara skoj...men vi får allt se hur det blir med mig..mår inte helt bra & vet inte om jag orkar träffa någon till helgen..,men det visar sig..Hoppas att din lilla snart blir frisk igen så han kan må bra igen..inget skoj med en sjuk bebis..man vet inte riktigt hur man ska göra med dem när de inte pratar som vi vuxna gör...

KRAM KRAM

2009-10-22 @ 13:05:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mina

Skönt att det inte luckat rör i hemmet mera..i bland hjälper det en del att vädra..har då & då med den lukten från toan...ingen vidare god luckt..men vi har alltid vädrings fönstret öppet & det hjälper har vi det stängt så tjuter det enormt i dörren..hihih...skönt med kyla i hemmet...

kram kram

2009-10-22 @ 13:06:27
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mina

God middag gumman..Hoppas att du har sovit gott & vaknat till en skön fredag...Skönt med helg...Ja helg är det hela tiden för oss...hihih...Får höras av i kväll hur det blir i morgon..Än det osäkert för jag har jätte ont i halsen & vill inte smitta ner er alla....

Hoppas att du får en skön fredag i gråa höst dagen.kram kram

2009-10-23 @ 12:12:34
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0