Shoppingtur

Inget roligt väder att vakna till, hösten är här för att stanna. Får helt enkelt göra det bästa man kan med den.
Som tur var är det inte jättekallt ute iallfall.

Medans J var hemma med lillskrutt passade jag på att ta en runda nere på stan.
Första stoppet var babyproffsen för inhandlande av ett större baby badkar då ikeas har blivit för liten, för vår långe lille man. En liten bit/skallra i form av Pingu fick också följa med hem. Skrutt verkar  faktiskt gilla den.

På vägen hem var det inom mobilia och onoff för en ny dator. Min mac funkar inte som vden ska och jag e innerligt trött på att inte komma åt alla internetsidor jag vill in på.
Denna gng blev det en vit minipc från asus en Eee PC, gillar verkligen den.

Nu ska jag mysa hela lördagen lång med mina favorit pojkar, varpå den ena för tillfället håller på att lämna en present till mig i inte så trevlig form i blöjan =) thanks hun.

Hoppas att ni får en trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0