Hus

Kom på att jag totalt glömt att uppdatera om hur det ser ut med det.
Tyvärr fick vi inte så mkt lån från banken som vi hoppats på, det vi fick var för lite för att vi skulle kunna hitta ng i de områden vi vill bo i. Vi fortsätter titta, för kanske men bara kanske har vi tur, nu vet vi ju iallfalla vad vi har att röra oss med på ett ungefär.
Funderar lite på att börja jobba halvtid ng dagar i veckan när lillen är runt halvåret. Då kan vi få mer lån nämligen.
Allternativet är att vända sig till en annan bank, ska göra lite undersökningar så får vi se hur det blir med den saken.
Vill gärna slippa börja jobba tidigare, för som min kära vän poängterade, orkar du verkligen det. Och hon har rätt gör jag verkligen det. Men vi får se som sagt.
Så som det ser ut nu ligger allt på is ett tag framöver, men man vet ju aldrig =)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Nä man vet aldrig hur det blir..Får allt hoppas att vi hittar hus i samma område för det hade varit så skoj :)

Ryggen kommer & går för min del..skönt att slappa & inte behöva göra så mycket...Skoj att du ska visa upp honom på jobbet på onsdag om han är bättre..

Så det blev en dag tidigare som du kunde häma upp påsen så bra..för mig att du nämde torsdag för mig..Kanske ska ta bussen ner tillsammans :) vi får prata om det i morgon..I morgon ska det plåtas med lillen & dig :)

Ha en skön eftermiddag.kram kram

2009-10-12 @ 12:25:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God morgon gumman..Ska bli så mysigt att träffas snart..Ska snart fixa de sista med tvätten sen blir det baka lita innan ni kommer..Ska bli så mysigt...Kram kram kram kram kram

2009-10-13 @ 11:04:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Gumman du nämde något med spa längre fram..det tycker jag låter som en god idé skönt med behandlingar & en tjej dag :) men var kan man göra det till bra priser? ..får prata om det senare i dag.kram krma

2009-10-13 @ 11:05:28
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorogn min fina vän..

Hoppas att du sover gott nu & får sköna drömmar..

Ja är inte helt nöjd med bilderna men det kommer fler gånger som jag ska fotografera..Du kan se på bilderna när du är här så kan jag skicka över dem till dig om du vill ha dem så klart,men det tror jag på :)

Då blev det ingen vinst för killarna i går heller...hihihi..Nu får de skärpa sig..vi kanske ska åka dit & heja på dem så de andra bli störda hihihi...eller så får vi ta på oss skriskorna & köra & göra lita mål..hihihi...

Så bra att du blev nöjd med bröd mixen,,antog att du gjorde det i går när killarna pratade med varandra..ja det är så gott & så bra för det blir så mycket av det..så det är bra att ha i frysen,,blir så gott att ta fram då & då..Skönt att han kunde fixa datan till dig & bilderna :)

Man blir så ensam utan datan..hihih...

Ska bli skoj med Halloween helgen med god mat & gott sällskap..får prata mera om det i veckan som vi träffas.Ha en skön onsdag..kram kram kram krma

2009-10-14 @ 09:11:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God morgon min vän..Jag förstod att du inte hade pengar på mobilen för du brukar alltid svara så snabbt efter..men ville ändå meddela om vädret..inte skoj komma ut & frysa & gå upp igen...

Korten blev bra med inte som jag hade förväntat mig..men klart du ska se dem...Det blir bättre nästa gång..är inte så bra på protett än men det kommer..Din son får vara modellen innan min kommer..Jag drömmer om honom varje natt att han kommer till oss snart..:)

2009-10-15 @ 11:14:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God morgon min vän..Jag förstod att du inte hade pengar på mobilen för du brukar alltid svara så snabbt efter..men ville ändå meddela om vädret..inte skoj komma ut & frysa & gå upp igen...

Korten blev bra med inte som jag hade förväntat mig..men klart du ska se dem...Det blir bättre nästa gång..är inte så bra på protett än men det kommer..Din son får vara modellen innan min kommer..Jag drömmer om honom varje natt att han kommer till oss snart..:) inte lång tid kvar..längtar så himla mycket...

Ska bara slappa denna dag,,orkar inte så mycket mera.blir att man tar en rund under dagens gång så man kommer ut i naturen lita..Ha en skön dag.kram kram

2009-10-15 @ 11:16:08
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Ja det ska bli skoj med Halloween & vi kommer bli trött under dagen men vad spelar det för roll..killarna för göra maten så sitter vi i soffan & slappar :) hihihi...ja vi får allt se hur vi gör den dagen..ska bli skoj i alla fall..Vi får hoppas att man får massa saker när man går på mässan för det är så skoj.Tack för blöjorna..:) .krma kram

2009-10-15 @ 11:24:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag min kära vän..Hoppas att dina köttbullar blir goda & att du blev nöjda med den..men det tror jag på,,du är duktig på mat & bakning :)

Hoppas att du får en skön eftermiddag innan j kommer hem & myser med er..Saknar min t jätte mycket så det är helt sjukt..hihihi..hormonerna..

KRAM KRAM

2009-10-15 @ 15:25:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll gumman.Har saknat dig här inne i dag :) Hoppas att allt är bra med er & ni får en skön helg uppe i Helsingborg..Sänder massa kramar till er alla från oss.kram kram

2009-10-16 @ 16:47:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

hejhej!

trist att ni inte fick så högt som ni ville. hoppas ni kan hitta någe ändå..



förstår att det ska bli skoj med tjejkväll, sånt är aldrig fel! kul! låter som om du kommer att få det super trevligt i helgen!!



kram på dig

2009-10-16 @ 23:24:22
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag söta..Allt är bra med mig & min prins i magen..Var nu i morse hos bm & allt var bättre med mina värde & det var underbart att höra hjärtat slå så fint som det gjorde..hon hörde att det var massa liv där inne ´...han ligger med huvudet nerår än så det är inte jätte lång tid kvar nu...längtar så mycket..Tomas är hemma & är jätte förkylder så det är trist...Hoppas att han snart bli bättre...Ha en skön måndag eftermiddag så ses vi i morgon.kram kram

2009-10-19 @ 12:38:48
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0