Bilder

Tänkte lägga in lite bilder på alla de fina presenter vår skrutt fått. Dock är batteriet slut i kameran men så fort den e laddad.

Inget roligt väder att vakna till idag, regningt och ruggigt. Fast jag har ju alltid älskat regn.
Idag var det tänkt att jag skulle ta en runda till ikea, men orkar inte riktigt, så jag myser med mina killar framför Twilight istället. Vad tycker ni om den serien? Alskade första boken men 2:an tycker jag Edward blir en riktig mansgris, försöker bestäma över Bella. Bok 3 började jag läsa men den gav jag upp efter ett par kapitel, gillde den inte alls som den första boken. Får se om jag orkar ta mig igenom den ng gng.


Nu blir det pizza här ska bli gott.
Kvällen spenderas hemma hos sambons föräldrar. Hoppas att lill skrutt pratar en massa så att de också får chans att höra honom.
Ska ringa Js bror och se om han kan skjutsa oss, vi har körförbud på bilen då sambon missat att den skulle besiktigas, så vi är billösa fram till besiktningen, som tur var är det tisdag det ska göras på så inte för lång väntan.
Lill skrutten gillar sin pingu, men inte är det fötterna som han biter i (de är bitringen) utan näbben =) såå duktig som kan hålla den själv med.
Det är så härligt att se honom utvecklas
Ha en bra söndag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0