2 månader

Tiden bara rusar fram, i lördags blev lille Hugo 2 månader. Han har börjat greppa saker med båda händerna =)
Hans två månaders dag spenderades först på golfbana med sin mamma,pappa och morfar. Morfar lyckades få tag på en golfbil så där åkte morfar jag och skrutt. Det blev bara 9 hål, men kallt var det. Skrutt satt i sin baby björn, med min röda overall och en specialsydd fleece filt på björnen (tack mormor)
Tack morfar för golfbilen. Trevligt hade vi det iallafall.
På kvällen var jag på tjejmiddag med mina kompisar och alla barn var med. Stackars A såg väldigt chokad ut när skrutt + Ms 2 yngsta satte igång att skrika, stackarn, hoppas inte vi har avskräckt henne från barn nu.
Kvällen var väldigt lyckad, god mat och gott sällskap.
Skrutt fick en massa mer presenter, tack tjejer.
Nu är det tillbaka till vardagen igen efter en mysig helg med nära och kära.
Imorgon är det dags för BVC och läkarkontroll.
Sen är tanken att jag och min kära vän ska till Ikea på invigningen, men tyvärr fick vi s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0