Vilken kväll

Vilken kväll sambon och jag hade igår,  lillskrutt ville verkligen inte sova, trot att han hade varit rätt mkt vaken under dagen, spenderade 3 timmar att försöka innan han äntligen klockan 1 på natten bestämde sig för att det var dags att sova.
Hoppas bara inte det blir lika dant i kväll, sambon har Hokey Bokey och då hade jag fått gå här helt själv.

Idag ska vi bara stanna inne och tvätta och mysa, halvstorm här idag igen, inget roligt väder. Måste bara inom ica och ha kattmat bara.

Hoppas att ni får en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Mina

God middag gumman..Är jätte trött nu så det är helt sjukt..Ska bara slappa denna dag.Ska åka & handla när t kommer hem sen bara slappa ännu mera..Märks att man börjar närma sig tiden för man orkar inte göra så mycket..men skönt att slappa när det är så trist väder denna dag ändå.Ha en skön osndag.O hoppas att han kommer somna tidigare denna kväll.Ni får gå massa runder innan ni går & lägger er så kanske det hjälper.Ha en skön onsdag.kram rkam

2009-11-04 @ 12:04:19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mina

God kväll min kära vän..Nja inte så trött mera denna kväll.så det är skönt.Ska snart gå ner & möta upp t så vi ska åka & handla lita mat & sen mysa till det i soffan..Hoppas att du får en skön & mysig kväll..Får ta en fika i nästa veckan som ni kan komma över på..så får jag komma på något gott att baka & bjuda på..Vill helst göra något nytt.Snart kan man börjar med jul bakning eller jul godis..så gott..hihihi..krma kram

2009-11-04 @ 16:56:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

går upp å ner det där med sömnen. det kan ja ju säga.. just nu så har theo vaknat kl 12 varje natt. å inte somnat förrän 2-3. men nu idag så upptäckte jag att det var fler tänder på g. så oftast har det ju en förklaring.. men det är ändå jobbigt då det händer.. man blir ju så trött..



krams

2009-11-04 @ 22:41:57
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0