Regn regn, igen

Vaknade till ännu en dag med regn. Fick iallafall ng dagars fint väder emellan det.

Har haft en underbar födelsedag, födelsedagsfika med min kära vän i torsdags, fick en jättefin present, ett sett med body lotion och duschkräm, med Hello kitty på, både jag och min kära vän älskar denna katten. Tack gumman.
På kvällen fixade sambon en jättegod middag.

Lördag hade vi sambons föräldrar, och syskon + min bror och hans sambo.
Både jag och Hugo fick en massa fina presenter, tack alla för den fina uppvaktningen och alla presenter.
Tyvärr kunde inte mina föräldrar komma,  men de skickade presenter med brosan. Jättetråkigt, tack för de fina presenterna.

Av sambon fick jag Sony Ericssons Satio, är supernöjd med den faktiskt.
Av mina föräldrar ett par vinterstövlar, presentkort på Bolia, hårinpackning, gräddbullar (ng av det bästa jag vet) och söta ljus i form av nyckelpigor.
Av min bror och hans sambo ett presentkort på bolia.
Svärföräldrarna en amaryllis, vit rosa. Pengar till att handla på Bolia.
Av sambons syskon ett jättefint halsband.

Även Hugo fick en massa presenter.
Av morbror och moster, ett par jättefina regnbågs byxor som jag länge velat ha.Tack så jättemkt.
Ng bekanta hade skickat med en stickad nalle phu tröja, jättefin. Även en vinter overall ocvh tröja till nästa vinter. 2 par badbyxor och en baddress att ha på stranden.
Bortskämd vår skrutt, nej, var kan man få det ifrån

Söndagen var en underbar eftermiddag kväll med våra vänner. Taxk alla för en underbar dag och jättefina presenter.
Presentkort på bolia, och en brödkorg från stelton. Även sambon fick en liten present, slipsak till sina skridskor.

Idag blir det slappande, är jättetrött.
Sen en vända till babyland för att kolla upp saker och köpa en lammfäll till skrutten.

hoppas ni har bättre väder än vi här i malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0