Min tur

I morse kom posten med ett vaccinations erbjudande till mig. Jag ska vaccinera mig, hur ska ni göra?
Känner att jag vill göra det så lillen får lite antikroppar. Hoppas bara att jag inte reagerar dåligt på vaccinet som många gjort. Ska be min pappa hålla den dagen ledig, för blir jag dålig måste jag ha hjälp att ta hand om den lille skrutten.

Igår fick jag även mitt snuggelnest sålt. Vi sa runt 6 men 10 över 5 ringer personen på dörren, hade bara leggings och en gammal tröja på mig, härlig outfit, hade dessutom precis satt mig för att ge skrutt mat.
Som grädde på moset, passade Totti på att rymma ut när jag släppte in mannen. Samtidigt som Skrutt skrek i högan sky för han var hungrig, inte konstigt att mannen såg chokad ut. Welcome to my world

Nu ska jag lägga skrutt för jag har en massa saker som måste fixas.

Här i Malmö skiner solen efter flera dygn med nästan konstant regn.


Kommentarer
Postat av: Mina

Vad är det som du har sålt...förstår inte vad det är...Ja man kan undra om man kan läsa fram i tiden..man blir smått rädd..hihihi...har drömt olika drömmar som en har stämt in i verkligheten..

Alla barn är söta när de kommer till världen & sötare blir dem under veckorna.Ha en skön fredag.Så mörkt det blev helt plötsligt.ska göra vid mig nu sen åka ner till stan.kram kram

2009-11-06 @ 12:32:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Kikar in hos dig och vill önska dig en trevlig helg! Hoppas allt är bra med dig!

2009-11-06 @ 12:35:00
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0