Uteblivande bilder

God eftermiddag.
Sitter på jobb och njuter av det fina vädret, här inne är det sjukt varmt, inte alls behagligt.

tyvärr som ni märkte uteblev bilderna igår. När jag satte cameran på laddning hade jag tydligen valt ett uttag som var sönder, så ingen laddning där tyvärr.

Blev inte så mkt gjort förutom en runda till affären för att handla kvällsmat. Orkade helt enkelt inte.
Slutar samma tid idag men e lite piggare faktiskt.

Imorgon är sista dagen denna vecka och då slutar jag redan vid halv 5 yay 45 min tidigare =)
Sen bär det av på tjejmiddag med mina kära vänner från gymnasiet, skall bli kul.

Torsdag är jag ledig och ska ta en fika med min vän och arbetskamrat, skall bli så kul att träffas gumman =)

Fredag är det glukostest hos barnmoskan och kanske men bara kanske blir det lamp kollning med sambon.
Sen är den härliga helgen här med födlsedagskalas på lördag och slappande på söndag.

Ha en fortsatt bra dag, hoppas ni har lika härligt väder som vi har här i skåne

Kramar från mig och den lille i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0