Torsdag äntligen

Bara en dag kvar då man måste gå upp tidigt. Skall bli skönt med sovmorgon och slapp. Har varit så trött denna veckan.

Blev lite saker gjort igår ändå, var inte så trött så jag inte orkade. Rensade ramslöken och förvälde den så jag kan göra soppa sen, mums. Skall frysa in så vi bara kan ta ut och göra sen. Går ju snabbt och smidigt.
Sen blev det lite disk att fixa med också.
Sambon hade gjort godkvällsmat med kyckling i ugnen, potatisklyftor och cafe de Paris sås mums var gott det var.
Ikväll är det rester som gäller, har så mkt liggande både i frys och kyl som måste ätas.  Håller ju inte hur länge som helst.
Helgen har vi inte så mkt inplanerat iallfall, kanske åka och käka middag hos mina föräldrar på fredag, men inget som e 100 än. 

Hoppas att ni får en trevlig torsdag.

Kramar från mig och den lille som e lugnare idag

Kommentarer
Postat av: jenny

sitter nu hemma framför värktimer.se o svettas. vattnet gick fem imorse så nu är det på gång. har varit inne på bb på koll men är nu hemma igen, äter pasta o har ont o ska se om man kan vila lite lite...

läskigt men spännande!



vi vet inte vad det är, vet ni vad ert lilla pyre är?



kram

2009-05-07 @ 12:20:47
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: Mindy

Såg att solen har tittat fram nu när jag läste ditt meddelande..skönt ..ska gå ner o köpa mig mjölk..men är så trött så jag vet inte om jag orkar..men har inget val..hihhi--ska göra pannkakor-till i dag & till jobbet i morgon...Hoppas att du får en skön dag.kram kram

2009-05-07 @ 12:32:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hoppas att det kommer gå snabbt för dig denna dag på jobbet..jodå jag gick ner & köpte mjölk..blev lita piggare för solen visade sig då...Nu är man trött igen...hade lätt kunnat sova bort hela dagen..hihihi....

Ska börja med smeten nu.kram kram

2009-05-07 @ 14:43:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja, det är så synd om mig! Synd om dig också som har ont i ryggen! Jag var hos gynekologen idag och fick diverse mer piller och skit. Tydligen är jag klen för att jag har för lite underhudsfett (allt rök när jag var 14 och nästan dog, mjölkallergi måste man ta på allvar) men i alla fall har jag äntligen normalt BMI nu, 21! Så det ska väl fixa sig, har ju svårt att gå upp, men fem kilo på två år är skitbra tycker jag! Måste bero på att jag är så duktig på att variera min mat nuförtiden tack vare uppmuntran och recept från mamma och dig! Så tack! :)

Skönt att du är ledig i helgen, vi får vila ut ordentligt!

Kraam

2009-05-07 @ 17:41:41
Postat av: Till lovisa

Men gumman det var ju inte kul alls, stackare lider med dig.

Ja mjölkallergi skall man verkligen ta på allvar-

Skönt att du har normalt BMI nu iallfall.

5 kg på 2 år är bra om man har svårt att gå upp, duktig du e =)

Skönt att du varierar maten, viktigt att göra det ja, annars får man inte i sig det rätta mineralerna och vitaminerna.

Varsågod för uppmuntran och recept =) kul att det hjälpte dig att bli bättre =)

Skall bli riktigt skönt att vara ledig till helgen ja. Här blir det en hemma helg, skall städa och röja lite och sedan har vi tvätt också.

Jag skall till em nästa vecka ng gng i början av veckan, hänger du på då?

KRam

2009-05-08 @ 08:19:12
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0